close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    התקנת דלתות עם לידור

    שומרים על רמת עבודה וגימור הגבוהה ביותר ושמחים להציג לפניכם את עבודות התקנת הדלתות שלנו

    בגלריה הבאה תמצאו תמונות המתעדכנות מעת לעת אשר אנו מצלמים במהלך התקנת הדלתות שלנו:

    אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור הבית, הוא לא אחרת מלבד דלת הכניסה, המעניקה לנו את המושג בית ומאפשרת לנו להרגיש בטוחים במקום בו אנחנו נמצאים.

    במידה ואתם עומדים לקראת בנייה של בית חדש או שיפוץ הבית הקיים, חשוב שתבחרו דלתות איכותיות, שיוכלו לשמש אתכם שנים ארוכות ויאפשרו לכם בטיחות מקסימאלית, אך יחד עם זאת יקנו לבית מראה מיוחד הן מחוצה לו ובתוכו. חברת לידור דלתות המתמחה בייצור דלתות כניסה ודלתות פנים כבר שנים רבות, יודעת כיצד לקלוע לטעמו האישי של כל לקוח, בהתאם לתקציב ולרצונותיו.
    הדלתות מהוות את הפנים של הבית ומייצגות אותו, מה שמקנה להן תפקיד חשוב מאוד בעיצוב הבית ובאפיונו. לידור דלתות מעניקה לכל לקוח את החופש, לבחור את הדלת שהכי מתאימה לו הן מבחינת הצבע, החומר והצורה.

    שירות מקצועי עד הבית

    ישנו מבחר גדול של דלתות מעוצבות, המיוצרות בקפידה, בעזרת החומרים האיכותיים ביותר בשוק. לאחר קניית הדלת, חברת לידור דלתות נשארת נאמנה ללקוח, מעניקה לו שירות מקצועי של התקנת דלתות וכמובן אחריות, שתאפשר לו להיות בטוח מכל צד אפשרי. התקנת דלתות מצריכה מיומנות גבוהה, של צוות תפעולי מקצועי המתמחה בתחום. הניסיון הרב מוכיח כי אין כמו בעל ניסיון, בכדי להוכיח מצוינות. לא כל החברות מעניקות שירות של התקנת דלתות יחד עם קניית הדלת, אך לידור דלתות מאמינה וסמוכה כי הלקוח מקבל את חוויית הקנייה שלו, לא רק מעצם העובדה שרכש לעצמו דלת איכותית, אלא לאור השירות האדיב שקיבל לאורך כל התהליך.

    מדידה נכונה מראש

    התקנת דלתות מצריכה ראשית כל מדידה נכונה של הכניסה לבית או לחדר, מאחר ויש להתאים את הדלת אותה אתם קונים, באופן פרופורציונאלי ונכון. אומנם ישנן דלתות סטנדרטיות, המתאימות לרוב הבתים, אך במידה ומדובר בבית בו התקרה מוגבהת או המשקוף רחב יותר, חשוב לוודא את המידות מראש. התקנת דלתות זה לא עניין של מה בכך, המאפשר גם לחובבנים להרכיב, שימו לב כי מדובר בתקינות הדלת ובתפעול נכון, לכן יש לשים דגש על התקנה איכותית, בעזרת כלים מקצועיים ואיש מקצוע מיומן.

    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות