close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים פולימר – סדרת עמידות למים

    דלתות פולימר 100% WPC צבעות בתנור

    דלתות פולימר אלו עשוית כל הדלת, כולל המשקוף, מתרכובת של עץ ופלסטיק (WPC) העמיד בפני מים ומזיקים. הדלתות צבועות אפוקסי בתנור ומגיעות בגוון לבחירה לבן / שמנת ובמבחר עיצובים שונים. הדלת אקוסטית, חסינה לגמרי נגד מים באחריות ובמחיר משתלם ביותר ביחס לתמורה. זו הסיבה לכך שדלתות פולימר אלו פופולריות כל כך בשנים האחרונות.

    שיקולים מרכזיים בבחירת דלתות פנים

    אחד השיקולים המרכזיים אשר אמורים להנחות אותנו בבחירת דלתות פנים לחדרי הבית הוא יכולת העמידות שלהן בפני מים. לכן אין זה פלא סוג זה של דלתות הפך בשנים האחרונות לכה פופולארי. סוג זה של דלתות פולימר WPC מחזיק מעמד לאורך שנים רבות, ללא התנפחות החיפוי החיצוני, קילופי צבע, “בועות והתנפחויות” או ריקבון של החומר הפנימי, כתוצאה מחשיפה ממושכת לתנאי רטיבות ולחות ולכן מתאים גם לחדרים מועדים לרטיבות כגון חדרי המקלחת. דלתות פולימר עמידות מים מגיעות במגוון סוגי חומרים וזהו המקום לסקור אותן כולל שיקולים של עיצוב ושמישות.

    מתי כדאי להשתמש בדלתות פנים פולימר עמידות מים?

    יכולת העמידות כנגד מים אצל דלתות פולימר ייעודיות יכולה לעשות את כל ההבדל בין דלתות אשר מאריכות ימים לבין דלתות עץ אשר מתבלות בצורה מהירה יחסית. ניתן להשתמש בדלתות אלו בכל אחד מחדרי הבית, קל וחומר כאשר מדובר בחדרים רטובים ולחים מלכתחילה. דלתות פולימר אלו יוצרו במיוחד עבור דלתות אמבטיה, דלתות שירותים , דלתות מקלחת וחדרי שירות כך שמגע ישיר של מים ולחות אינו מסוגל לפגוע בהן. מעבר לכך, במידה ומחליטים להשתמש בדלתות פולימר חסינות מים אלו גם בשאר החדרים, הרי שכבר אין צורך לחשוש ממגע של מים בהן בזמן שטיפת הרצפה. חשוב מאוד לציין כי מבחינה מרבית הנזק לדלתות בארץ נגרם מרטיבות. דלתות עמידות מים מתאימות במיוחד שכן הן שומרות על מראה חדש לאורך זמן, לעומת הדלתות האחרות אשר יכולות לגלות סימני שחיקה באזורים לחים זמן לא רב מרגע התקנתן.

    כיצד נבחר דלת פנים פולימר עמידה למים?

    חשוב לשים לב שכל מכלול הדלת, משקוף ודלת כולן עשויות 100% פולימר WPC. יש לבחון מה הציפוי של הדלת, האם מדובר ב PVC או בצבע אפוקסי בתנור המומלץ יותר. כמו כן יש לוודא כמו בכל דלת לגבי סוג המנעול (טריקה שקטה, מכני  או מגנטי ) וכמובן לגבי האחריות שניתנת עבור הדלת. חשוב מאוד לבחור דלת עמידה למים ממשווק בעל מוניטין ומותג איכותי. לאחר שנקבע מחיר המקסימום שתוכלו להשקיע, עליכם לבחור את העיצוב הספציפי של הדלתות כך שיתאים לקונספט העיצובי של הבית – סגנון מודרני, לבן כשלג, מחורץ ועוד, כל אלו זמינים עבורכם. כאשר תבחרו מותג מוביל, תיהנו גם מיתרונות נוספים אשר גלומים בתהליך אשר מקנה עמידות למים כגון בידוד אקוסטי ואף תרמי. במידה ומדובר בדלתות לחדר הילדים (או בכלל), כדאי לשקול רכישת דלתות עמידות ואקוסטיות. לידור דלתות הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום הייבוא והשיווק של דלתות כניסה ופנים לבית. אצלנו תמצאו דלתות עמידות מים אשר יחזיקו כחדשות לאורך שנים, וכל זאת בעיצובים נהדרים ובמחירים שווים לכל כיס.  
    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות