close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות עץ מלא במחירים מפתיעים

    18.04.2017

    מגוון סוגי דלתות מעץ מלא במחירים נוחים

    אנו יודעים שזה יכול להיות מעט מפתיע שהרי רשת האינטרנט עמוסה בכל מיני חברות רהיטים בכלל וחברות דלתות בפרט שמציעות כל מיני מחירים ולמצוא מחירים מפתיעים – לטובה – הרי שזו הפתעה בפני עצמה. אצלנו בלידור דלתות ניתן למצוא חומרי גלם איכותיים הידועים כחומרים המחזיקים לאורך זמן וכן – במחירים נוחים ומשתלמים!

    מהי דלת מעץ מלא ומה מיוחד בה?

    דלת מעץ מלא היא למעשה דלת מאוד חזקה, דלת שמצליחה לעמוד בפני כל סוגי מזג האוויר מבלי להיהרס או להישחק החל משמש קופחת ועד למזג אוויר גשום. מדובר על דלתות מאוד יפות במראה שלהן, מאוד אטרקטיביות מבחינת העיצובים שהן מאפשרות וכמובן הגוונים שניתן לרכוש אותם ויתרון נוסף בה לידי ביטוי בכך שגם אם הדלת נשרטת, ניתן לשייף ולהחזיר אותה, למעשה, למצבה הקודם במקום להצטרך לרכוש דלת חדשה.

    מתי מומלץ לרכוש דלת עץ ומתי לא?

    ובכן, אחת הסיבות הטובות ביותר בגינן מומלץ לרכוש דלת עץ היא כאשר רוצים לדעת בוודאות שרוכשים דלת כניסה שאיננה רק נראית מצוין ויש לה עיצוב עכשווי, אלא גם כאשר רוצים לדעת בוודאות שמדובר על דלת בטיחותית, כלומר, דלת שקשה מאוד לפרוץ אותה.
    כאמור, בשל העובדה שעץ מלא הוא חומר חזק ומאסיבי קשה מאוד לפרוץ אותו לצד הטכנולוגיות הנהדרות בתחום הפרזולים שיש כיום – מדובר על נוסחה מנצחת!

    ועכשיו…המחירים של דלת עץ

    מדוע המחירים אצלנו כה מפתיעים ומשתלמים? ובכן, צרכיו של הלקוח, עבורנו, היא גאולת הכותרת וזהו למעשה הדבר החשוב ביותר ולכן אצלנו ניתן למצוא – לאורך כל השנה – מחירים ומבצעים שבאמת מתאימים לכל כיס.
    יתרה מכך – אצלנו במחיר כלול גם ההתקנה וגם ההובלה, דבר מובן מאליו אצלנו אך לא במקומות אחרים.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות