close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    עיצוב דלתות בהתאמה אישית

    17.04.2017

    יתרונות עיצוב דלתות בהתאמה אישית

    מי מאיתנו לא חלם לתת לחוש העיצובי שלו ביטוי?, מי מאיתנו לא רצה שיעצבו עבורו בדיוק את הדלת שראה באיזה טיול מקסים בחו”ל?, על דבר אחד אי אפשר להתווכח – אנו אוהבים להרגיש מיוחדים וייחודים בין אם מדובר על כישרון מיוחד ובין אם מדובר על עיצוב ייחודי שיש רק לביתנו. בשנים האחרונות, החלה להתפתח מגמה מעניינת של עיצוב דלתות בהתאמה אישית מלאה, על פי צרכיו של הלקוח. בדיוק על הנושא הנ”ל ויתרונותיו אנו נדבר במאמר הזה.

    עיצוב דלתות אישיות – כיצד זה עובד?

    אז כיצד עובד, למעשה, הליך של עיצוב דלת בהתאמה אישית?, אם זה נשמע לכם קשה מדי ומסורבל – אתם טועים ובגדול. למעשה, מדובר על הליך מאוד נוח ופשוט. בואו נצא מנקודת הנחה שאין לכם כל כך מושג מהו חומר הגלם שאתם רוצים ואפילו מהו הסגנון.
    כל שעליכם לעשות זה להגיע אלינו ל-“לידור דלתות”, אנו נשב אתכם וצעד אחר צעד, יחד, נבנה עבורכם סקיצה של דלת החלומות. נבחר את חומר הגלם, (ונחליט מה יהיה בהתאם למיקום שלו, כלומר, אם מדובר על דלת לאמבטיה, נבחר בחומר גלם שאינו רגיש או מתנפח במגע עם מים, אם מדובר על דלת כניסה נוודא שחומר הגלם חזק מספיק מפני פריצות וכדומה.

    מעבר לכך, במידה והלקוח איננו יודע מהו העיצוב המועדף עליו אנו מנסים לברר מהו הקונספט העיצובי בביתו, מהם הצבעים שהוא מתחבר אליהם יותר או פחות וכמובן מראים לו את קולקציית הדלתות שלנו וקולקציות נוספות בכדי לנסות להבין מה הוא מחפש. לאחר כל אלו, אנו כמובן, מתאימים את שאר האביזרים הנלווים אל הדלת, לדוגמא: פרזולים על מנת להקנות לדלת את המראה המושלם ביותר.

    פונקציונליות דלתות בעיצוב והתאמה אישיים

    לעיתים, מגיעים אלינו קהל לקוחות עם דרישות מאוד ספציפיות, לדוגמא: לעצב דלת אישית אקוסטית לכל חדרי הבית, דלת כניסה מחומר גלם פלדה שתהיה אקוסטית עם שילוב של חומרי גלם נוספים.
    כיוון שאנו מעוניינים שהדלת תהיה לא רק יפה, חזקה (בעלת אורך חיים מרבים) אלא גם בעלת הפונקציונליות שלו זקוק הלקוח – אנו עומלים על כך ומייצרים את הדלתות הטובות ביותר וחשוב מכך – במחירים נוחים לכל כיס.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות