close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    סוגי עץ בדלתות כניסה

    16.03.2017

    איך לבחור דלתות עץ לבית?

    דלת הכניסה של הבית שלנו היא לא סתם איזושהי מחיצה שנועדה להפריד בין הקור והחום, בין הסערה לשקט ובין החוץ לפנים… דלת הכניסה הייתה ותישאר תמיד סוג של סמל, של חזית ברוכה שנפתחת בפני בני הבית ובפני אורחים הבאים בשערי הבית. דלת הכניסה היא דלת שאנחנו אוהבים היות והיא מקבלת אותנו בידידות בסוף היום, והדלת יותר מכל מעניקה לנו את התחושה המתוקה שהגענו הביתה אל המרחב הנעים והבטוח שלנו.

    למה דלתות עץ?

    רבים מאתנו אוהבים את דלת הכניסה העשויה דווקא עץ היות ואין שום חומר המשתווה למראה המיוחד, לחום, ולטבעיות שדלת מעץ משדרת לנו. אז נכון שבעבר היו דלתות עץ שלא ממש הצליחו להגן עלינו. הן לא היו עמידות בכלל בשום מזג אוויר, כי לא הייתה עליהם שום הגנה. הן היו ללא כל ציפוי והיו חשופות ללחות ולמזיקים.
    בשנים האחרונות קבלו דלתות העץ תפנית משמעותית בייצורן כאשר היום הן מיוצרות משכבות עץ דחוסות ומחוברות היטב אחת לשנייה כאשר השכבה העליונה היא קליפה של עץ טבעי המקבלת גם את הציפוי של הלכה בחמש או שש שכבות, כך שהתוצאה היא דלת חזקה, מסיבית, איכותית ובטוחה.

    דלת הכניסה מספרת עליכם…

    העיצוב של דלתות הכניסה לבית זהו תחום שונה לגמרי מכל הנושא של העיצוב הפנימי של הבית. לדלת הכניסה ישנה חשיבות רבה יותר מכל דבר אחר שבתוך הבית. הן מהבחינה הבטיחותית היות וכל אחד רוצה לחוש מוגן ושמור כאשר הוא נמצא בתוך הבית מאחורי דלת שמצליחה להגן עליו, והן מהבחינה העיצובית. הדלת זה הדבר הראשון אותו אנחנו רואים כאשר אנחנו מגיעים הביתה וגם האורחים שלנו יפגשו את הדלת של הבית לפני הכול. לדלת הכניסה של הבית יש הרבה מה לספר לכל מי שעומד מאחוריו על מה שקורה בתוך הבית. ניתן לנחש פעמים רבות רק על פי דלת הכניסה מה האופי הייחודי של בני הבית, ניתן לחוש את הטעם האישי שלהם ובכלל האווירה של הבית כבר נושבת מכיוון דלת הכניסה של הבית.

    איך בוחרים את סוג העץ לדלת הכניסה?

    ישנו מגוון של סוגי עץ שונים אשר משמשים אותנו לייצור דלתות כניסה לבית. לכל סוג של עץ יש את התכונות הייחודיות שלו וחשוב להכיר את התכונות של סוגי העץ השונים כדי לדעת מה יהיה החומר המוצלח ביותר עבור דלת הכניסה של הבית.
    יצרני הדלתות יודעים ומכירים את כל סוגי העצים המוצעים לצורך יצירה של הדלתות לבית והם בוחרים בחומרים הכי טובים והכי איכותיים לשם כך. הם שמים דגש על החוזק של העץ, כדי שהתוצאה תהיה לבסוף דלת איתנה שקשה מאוד לפרוץ אותה אך מצד שני גם על היופי של הדלת שתהיה נעימה לעין והלקוח יוכל לבחור במוצר שהכי ימצא חן בעיניו.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות