close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    מתקין דלתות פנים מקצועי מדוע זה קריטי?

    17.04.2017

    מהם הדברים החשובים שצריך לוודא לפני בחירת מתקין מקצועי?

    כולנו מדי פעם מחפשים מתקין דלתות לביתנו, בין אם עבור דלתות חוץ ובין אם עבור דלתות פנים. כאשר אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים עליהם דגש הוא לא מהיכן המתקין ואפילו לא מהו המחיר – הדבר החשוב ביותר הוא האם מדובר על מתקין מקצועי?, האם מדובר על מתקין בעל ניסיון וותק בתחום והאם יש לו ניסיון בהתקנת הדלת הספציפית שלכם.

    מתקין דלתות – לפני הכול, מקצועיות

    בואו נניח בצד את המחיר של המתקין, (שאנו מבינים היטב שמדובר על פרמטר מרכזי בבחירת המתקין או חברת התקנת דלתות) וננסה להסביר את סיטואציית התקנת הדלתות בצורה אחרת: תארו לכם שאתם בוחרים במתקין דלתות, ההתקנה מתבצעת, אך מכיוון שזו לא נעשתה בצורה נכונה, נשאר רווח בין המשקוף לבין הדלת ולכן יכולים להיכנס מקקים, הדלת איננה יושבת מספיק טוב על הציר ולעתים במקרים מסוימים, בשל העובדה שהדלת איננה יושבת היטב על הציר, יכולים להיווצר קילופים בתחתית הדלת. כאמור, אלו הם רק חלק מהמקרים שיכולים להתרחש בעקבות התקנה לא נכונה של דלתות. אלו הן הסיבות לכך שראשית כל, חשוב לשים דגש על המקצועיות של המתקין. מעבר לכך, מכיוון שכיום קיימים סוגי טכנולוגיות וסוגי דלתות מגוונים, הרי שהמתקין חייב להכיר כל אחת מהן ולדעת לעומק כיצד צריך להתקין כל שיטה ושיטה. לדוגמא: התקנת דלת פלדה שונה לחלוטין מהתקנת דלת הזזה וכדומה.

    וותק וניסיון בהתקנת דלתות

    אז לאחר שדיברנו על הפרמטר הראשון של המקצועיות, הרי שחשוב לקחת בחשבון שללא וותק וניסיון, באופן אוטומטי המקצועיות של המתקין היא פחות – ניסיון בתחום לצד וותק הם אלו שהופכים את המתקין למתקין הרבה יותר מנוסה וטוב, הידוע כיצד לטפל ולעקוף תקלות במקרה הצורך.

    מחיר עבור התקנת דלתות פנים וחוץ

    וכעת, לפרמטר האחרון ואחד המרכזיים: מחיר. תמיד עדיף לשלם מעט יותר על מנת לקבל שירות מקצועי וברמה גבוהה מאשר לשלם פחות, לחסוך מעט ולאחר מכן – שהדבר “יעלה לך ביוקר”.
    מומלץ לבדוק היטב את שאר הפרמטרים אצל מספר מתקינים ולאחר מכן לערוך בניהם השוואת מחירים.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות