close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    כל מה שצריך לדעת על דלתות אמבטיה

    17.04.2017

    המדריך המלא לרכישה דלתות אמבטיה

    מזל טוב! מה זאת אומרת על מה? החלטתם סוף כל סוף להעניק לאמבטיה שלכם מראה משודרג ומעוצב. עם זאת, אתם עדיין מרגישים מעט בלחץ? אנו מבינים אתכם. לעשות צעד ולעצב את הבית – בין אם מדובר על עיצוב כולל בעזרת מעצב פנים ובין אם מדובר על “נגיעות קטנות”, עדיין ההליך הנ”ל הוא איננו פשוט ומצריך מחשבה עמוקה. אז מה צריך לדעת על דלתות לאמבטיה? האם מדובר על הליך בחירה פשוט כמו, למשל, בחירת דלתות פנים או דלת כניסה לבית? אל דאגה, אנו פה כדי להסביר, להעמיק ובעיקר – לאפשר לכם להבין איזו דלת פנים לאמבטיה באה בחשבון ואיזו – ממש לא. מוכנים? בואו נתחיל!

    איזו דלת לא מתאימה כדלת אמבטיה?

    בואו נתחיל מהכללים המנחים בנושא: שום חומר גלם שרגיש/אינו מותאם למגע עם מים איננו יהיה מתאים מהסיבות הבאות: התנפחות חומר הגלם (קרי, הדלת), קילוף הדלת, דהייה של הצבע ולמעשה מצב בו הדלת הופכת להיות הרבה פחות יפה והרבה יותר חשוב מכך – הדלת נהרסת בצורה וברמה כזו או אחרת.

    אילו דלתות לאמבטיה כן יתאימו?

    לרוב, חומר גלם שהינו עץ, יהיה רגיש למים ולשינויים בטמפרטורות, דבר שיגרום לדלת “להתנפח”.
    חומרי הגלם שאינם רגישים לכך יהיו חומרי גלם יותר מאסיביים ואיכותיים, למשל: פלדה, ברזל, אלומיניום, עץ מלא ועוד. כמו כן, חשוב לציין שכיום, בזכות הטכנולוגיה רוב הדלתות עוברות “ציפוי” מיוחד המגן על הדלת ואוטם אותה.

    ישנם סוגי מילויים שונים, כמו לדוגמא: מילוי עץ מלא, מילוי הנקרא “כוורת”, מילוי “פלקסבורד”.
    אחד השימושים הנפוצים ביותר הוא שימוש בפורמייקה כיוון שמדובר על ציפוי המתאים להרבה מאוד דלתות ועיצובים.

    אפשרות נוספת – דלת זכוכית. אין ספק שכאשר רוצים להוסיף פן עיצובי וליהנות מעיצוב יותר מודרני ועכשווי, אפשרות של דלת זכוכית (דלת זו יכולה להיות דלת זכוכית חלבית, שקופה, אטומה וכיוצא מכך, אין סיבה לחשוש מחוסר פרטיות) מהווה כפיתרון נהדר ובמידה רבה מרגיע כיוון שזכוכית הוא איננו חומר גלם המתנפח או לחילופין סובל מרטיבות/שינויים בטמפרטורה.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות