close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    טרנדים בעיצוב דלתות פנים

    18.04.2017

    הטרנדים החמים בעיצוב דלתות פנים

    תחום עיצוב דלתות הפנים, ולא צריך להיות מעצב מן השורה על מנת לדעת זו, הוא תחום שלא קופא על שמריו אפילו לא רגע אחד. בתחום זה, מה שנראה מתאים בשנה קלנדרית אחת עלול להיות רלוונטי הרבה פחות בשנה שלאחריה, וטרנדים ואופנות חדשים עשויים להיכנס לתמונה בכל רגע נתון. אז מהם הטרנדים הנוכחיים של עיצוב הפנים? כדי להדגים זאת, ההתייחסות במאמר תהיה, בעיקר, לדלתות הפנים – מהרכיבים החשובים ביותר בכל בית באשר הוא.
    רוצים כבר כעת לראות אילו סגנונות דלתות פנים לעיצוב הבית ישנם? היכנסו לקישור המצורף.

    אחת ממילות המפתח: מינימליזם

    תחום עיצוב הפנים בשנים האחרונות מאופיין בגישה אותה ניתן להגדיר, אפילו יותר מכל, כמינימליסטית. ניתן לראות את זה באינספור היבטים הנוגעים לבית, אך גם בדלתות הנמצאות בתחומיו. וכך, הבחירה בדלתות שהקו שלהן הוא אחיד, ישר ונקי, עם צבעים בהירים דוגמת לבן או שמנת, נחשבת לפופולרית בכל קנה מידה. הנחת היסוד היא שדלתות אלה מעניקות מראה אלגנטי, שמצליח להיות פשוט ומרשים באותה מידה. וכך, יוצאות מהתמונה כמעט לחלוטין אופנות שהיו לגיטימיות עד לפני שנים ספורות, ובכלל זה עיצוב דלתות בגווני האדום למיניהם (בעיקר דובדבן), או בחירה במשקופים מעוגלים באופן יחסי. יחד עם זאת, אפשר ואף מומלץ להעניק לדלתות הפנים “טוויסט” זה או אחר. עיטורים מסוגים שונים, דוגמת טקסטורה של קווים בכיוונים שונים, או שילוב עדין של פסים מחומרי גלם אחרים, תורמים מאד ליצירת המראה, כך שמתקבל שלם הגדול מסך החלקים שלו.

    דלתות הזזה ונגזרותיהן

    אחת הסיבות בגינן אנשים בוחרים כיום בעיצוב מינימליסטי נוגעת גם לסוגיות כלכליות: עליית המחירים של השנים האחרונות, בעיקר בתחום הדיור, מביאה לכך שלא מעט אנשים מבינים שעליהם להתפשר במציאת הבית שלהם. וכך, הם מבינים שבית החלומות שלהם יאלץ לחכות, ועוברים להתגורר בבית קטן יחסית, אשר מצריך עיצוב מוקפד עוד יותר. אלא שלפעמים החיסרון הזה, לכאורה, עשוי להפוך להיות גם יתרון. איך דלתות פנים נכנסות לתמונה? פשוט מאד. תנאים אלה הגדילו בעשרות מונים את הפופולריות של דלתות ההזזה, אשר בניגוד לאלה המסורתיות נפתחות ונסגרות באמצעות הזזה הצידה, או אפילו לתוך הקיר. המשמעות הישירה של כך היא חיסכון משמעותי במקום, שהופך לחיוני בחדרים בעלי נפח קטן. זאת ועוד, דלתות אלה נחשבות למרשימות מאד כיום מבחינה עיצובית, ומגיעות באינספור דגמים, גוונים ועיצובים.

    אז איך מתחילים?

    מכל הרשום מעלה, ניתן להגיע למסקנה חד משמעית: בבחירת דלתות לבית, בין אם דלתות פנים ובין אם דלתות חוץ, רצוי להשקיע מאמצים לא מבוטלים. מעבר לאותה הגדרה ראשונית של סגנון, ובלי קשר לסוגיות הנוגעות לטעם האישי של בני הבית, ניתן בהחלט להיעזר בחוות הדעת המקצועיות של מומחים בתחום, ובכלל זה גורמים המשווקים או מייצרים דלתות, או אפילו מעצבי פנים במלוא מובן המילה. יש לציין שהאפשרות של יצירת דלתות בהתאמה אישית קיימת גם קיימת כיום, מה שמגדיל את הסיכויים שבכל בית יימצאו, בסוף התהליך הדלתות האידיאליות עבורו.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות