close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    חשיבותן של דלתות חסינות אש

    18.04.2017

    עצות חשובות לרכישת דלתות חסינות מאש

    אחת מהדרכים שבהן תוכלו להיות סבורים ובטוחים שאתם רוכשים מוצר בטיחותי ונכון, (ממספר סיבות, אותן נציג בהמשך), שיקשט הן את כניסת הבית והן את חדרי ביתכם היא על ידי רכישה של דלתות חסינות מפני אש. מדובר על מוצר חשוב מאין כמותו שבזכות פיתוחים טכנולוגיים יכול, ללא שום ספק, להציל חיים.

    דלת חסינת אש – מתי מומלץ לרכוש?

    אז מתי, למעשה, אדם צריך לרכוש דלת שחסינה מפני אש? ובכן, תמיד מומלץ לרכוש דלתות מהסוג הנ”ל. לצערנו, מדי פעם אנו נאלצים לשמוע על אסונות כאלו ואחרים המתרחשים בעקבות שרפות וכאן בדיוק נכנסות הדלתות הייחודיות. רבים לא יודעים זאת, אך דלת המיוחדת מצליחה לעכב בערה במשך דקות ארוכות, דקות שיכולות בסופו של דבר להציל חיים. כאשר רוצים להיות בטוחים ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על בית עם ילדים הרי שמומלץ לבחור בדלת חסינת אש. חשוב מאוד לדעת שכאשר מחליטים לרכוש דלת חסינה מפני אש, יש לוודא שמדובר על מוצר שעומד בדרישות והתקנים הן הישראלים והן הבינלאומיים.

    האם יש דלתות חסינות מאש מעוצבת?

    התשובה לכך פשוטה וחד משמעית – כן. כיום העיצובים לדלתות, (מכל הסוגים חשוב לציין), הם כה מרהיבים שפשוט אי אפשר לדעת ולהבחין בהבדלים בין אם מדובר על דלתות עמידות בפני מים, (ניתן להקליק על הקישור הבא בכדי לקרוא על הנושא הנ”ל פרטים נוספים: דלתות הידרו דלתות עמידות מים), ובין אם מדובר על דלתות חסינות מפני אש. העיצובים המרהיבים, הטכנולוגיה הוכיחה את עצמה והמחירים, לעומת המחירים שהיו כאשר הדלת מהסוג הנ”ל רק יצאה אל השוק, משתלמים ומתאימים לכל כיס.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות