close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלת עץ למקלחת – יש דבר כזה?

    17.04.2017

    איזה סוגי דלתות מתאימות למקלחת?

    אם אתם לא מבינים על “מה המהומה הגדולה”, בכל הנוגע לכך שניתן ליהנות מדלת עץ למקלחת, אז רצוי שתדעו את הפרטים הבאים: דלתות עץ רבות כשהן נפגעות עם מים או לחות הן נהרסות – על ידי קילוף העץ, התנפחותו, התפוררותו, המראה שלו שנהרס, צבע שדוהה וכיוצא מכך ולכן – כאשר מוציאים עץ עמיד ואמין שמתאים למקלחת, זה ללא ספק הנחת רווחה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת האיכות.

    דלתות עמידות בפני מים מעץ

    דלתות איטלקיות מפורמיקה – מדובר למעשה על דלתות הידרו המודבקות על HDF, כלומר, תהליך הנקרא הספגת מים ולכן דלתות אלו אינן חדירות למים. זו דלת עץ לכל דבר שעליה מודבקת שכבת לוח.
    על מנת שדלת תצליח להיות עמידה מפני מים, היא צריכה לעבור מספיק הליכים ואחד מהם הוא המילוי. ניתן למצוא דלתות עץ רגילות שהן עוברות הליך מיוחד של מילוי, המאפשר להן להצליח לעמוד בפני נזקי המים השונים. כמו לדוגמא: מילוי פלקסבורד, מילוי של עץ מלא (איכותי מאוד), כוורץ וכדומה.

    ההליך השני בכדי שההליך יצליח הוא כמובן הציפוי. יש מספר שיטות ציפוי – פורמיקה (אודותיה הזכרנו לעיל), שיטה מספר 2 שאיננה נפוצה היא טבילה של הדלת בחומר הנקרא “פולימרי” ואילו השיטה השלישית היא שיטת “ציפוי בתנור” – כך הדלת מקבלת מראה הרבה יותר אסתטי וכמובן מסוגלת להיות עמידה מפני רטיבות ולחות. חשוב לציין שכל הציפויים למיניהם הנם בעלי עיצובים מדהימים, שבלתי ניתן לשים לב לשינויים. ניתן למצוא דלתות הידרו דקורטיביות המתאימות לסגנונות עיצוב שונים החל מכפרי ועד מודרני.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות