close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות לחדר ילדים

    18.04.2017

    שיקולים חשובים בבחירת דלתות לחדר ילדים

    חדרי הילדים הנם ללא ספק המושקעים, הנעימים והיפים ביותר בבית ולא בכדי שהרי מדובר בסביבת המחיה של ילדינו האהובים והיקרים לנו מכל. לאור זאת, דלתות לחדרי ילדים צריכות לעמוד בשני תפקידים בו זמנית – להוות חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר ויחד עם זאת, לא להפוך למפגע בטיחותי ומסוכן לקטנטנים. להלן מספר שיקולים בבחירת דלתות לחדר הילדים בבית. קראו והפנימו.

    דלתות עם מנגנון הזזה

    כולנו התרגלנו ל- “סטנדרט” של הדלתות, אלה אשר מסתובבות על צירן ונכנסות פנימה אל תוך החדר בעת פתיחתן. מנגנון זה אכן סטנדרטי כהגדרתו ברוב חדרי הבית, אך בכל מה שקשור לחדר הילדים, ייתכן כי מדובר בעקב אכילס בשל החשש מפגיעה בילדים ואף מאיבוד שטח מרובה. מה הפתרון? דלתות הזזה! מדובר בדלתות פנים מעולות לשימוש בחדר הילדים – הן נפתחות ונסגרות בצורה אופקית ועל כן הסיכוי לפציעות בעת סגירתן כמעט ואינו קיים. בנוסף, מאחר וחדרי ילדים הינם גם ככה עמוסים, היעדר השטח הנדרש לפתיחת הדלת כלפי פנים בדלתות ההזזה חוסך מקום רב.

    דלתות מחומרים קלים

    כאמור, אחת הבעיות עם דלתות בחדרי ילדים היא התופעה של סגירתן על אצבעותיו של הילד בעת משחק או בעת ניסיונות “לעשות הכל לבד”. במקרים קשים מאוד האצבעות אף עלולות להישבר ולהיחבל בצורה חמורה. אם לא מעוניינים בדלתות הזזה או כאשר הדבר אינו ניתן ליישום, ניתן תמיד לבחור דלתות פנים מעוצבות לחדר הילדים אשר עשויות מחומרים קלים. דלתות אלו בדרך כלל מכילות מילוי בטכנולוגיית ה- “כוורת” וע”י כך אינן כבדות.

    דלתות בעלות עמידות מרובה

    אין ילד שלא יבחן את גבולות הוריו וימתח אותם עד למקסימום. כאשר מדובר בדלתות פנים לחדרי ילדים, אין מקום להחלפתן לאחר מקרה חבלה מעין זה. מאחר וזהו אך ורק עניין של זמן עד שהדלת תצבע בצבע כזה או אחר, יש לבחור מראש דלת לחדר הילדים אשר צבועה בצבעים אשר עמידים לטושים וצבעים אחרים על בסיס מים או שמן. שקלו לרכוש דלתות בצביעה אטומה (שלייפ-שלק), כך שיהיה קל לנקות אותן או לחדש אותן בקלות לפי הצורך.

    גוונים ועיצובים

    כאשר בוחרים דלת לחדר הילדים, לא כדאי לסווג אותה מראש ל- “ז’אנר” מסוים אלא להתאים אותן באופיין העיצובי לשאר דלתות הפנים בבית. בין אם בחרתם דלת הזזה או דלת קלת משקל, הרי שניתן להשתמש באותם קווים עיצוביים והצבעים, כך שלא ייווצרו הבדלים אשר משפיעים על הומוגניות ואחידות העיצובים. בנוסף, לא מומלץ לבחור דלתות “ילדותיות” מדי שכן הטעם של הילדים משתנה מהר מאוד ואילו דלתות פנים (איכותיות) מוחלפות רק אחת למספר שנים רב.

    אנו בחברת לידור דלתות מציעים ללקוחותינו מבחר רחב של דלתות לפנים וכניסת הבית. האיכות חסרת הפשרות, העיצובים, השירות האדיב והמקצועי שלנו לצד מחירים נוחים הם אלו אשר הופכים אותנו למובילים בתחומינו.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות