close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות כניסה צביעה בתנור

    דלת כניסה סורג מיוחד 30.12.2020

    החידושים בדלתות כניסה בצביעה בתנור

    כאשר אתם שוקלים כיצד ליצור גימור מושלם לדלת הכניסה שלכם – סביר להניח שאתם חושבים על צביעה בתנור. מדובר בשיטה חדשנית ביותר שהפכה לרווחת הכלל בשנים האחרונות. לאחר שלאורך תקופה ארוכה היינו מסתפקים בדלתות שמספקים לנו המותגים הידועים. כיום, קיימות אפשרויות הרבה יותר נרחבות לבצע התאמה אישית של הדלת לעיצוב הכללי, עם גימור איכותי ומרשים, צבע מלא אור ונוכחות שתשמר לאורך זמן – כל אלו אלו רק חלק מהיתרונות של דלתות כניסה שנוצרות בהליך של צביעה בתנור.

    מהן הדלתות ש”נאפות” בתנורים המודרניים?

    ספקים שונים בתחום עיצוב הבית מודעים כיום לדרישות הרבות שיש לכל אדם עבור הבית שלו באופן כללי ועבור הדלתות באופן ספציפי. על הדלת להיות שילוב של אלמנטים בטיחותיים, לצד אלמנטים וויזואליים ולא תמיד מדובר במשימה פשוטה למדי. בשורה התחתונה, על מנת לקבל את הדלת האיכותית ביותר שתשרת אתכם לאורך שנים ארוכות, חשוב מאוד לעשות שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר על מנת לנצל את האפשרויות הקיימות ולקבל דלת שתשמור על המראה הראשוני שלה לאורך שנים ארוכות ותעשה זאת בצורה הכי נאמנה והכי איכותית. האיכות של הדלתות המעוצבות בשיטה זו מאפשרת להן לשמור על מראה אסתטי לאורך זמן. מספיק לראות את ההיצע של הדגמים הקיימים או העיצובים המותאמים אישית שנעשו עבור אנשים שונים – וההבדל בין דלתות אלה לבין בלוקי הפלדה שהתרגלנו לראות בעשורים האחרונים הינה בולטת ביותר.

    אילו עיצובים ניתן להשיג באמצעות צביעה בתנור?

    האפשרות של הנחת הצבע באופן אחיד על גבי הדלת תוך כדי פיקוח ובקרה שזה אכן יישאר כך לאורך זמן ניתן להשיג את המטרות האולטימטיביות של דלתות הכניסה המודרניות – מראה מבריק, מתקדם וטכנולוגי, כזה שיאפשר לכל בית ולכל דירה להעניק בדיוק את המראה שבעליהם רצו, תוך שילוב סגנונות הנדסה שונים ומגוונים, צבעים יפים וגורמים חשובים נוספים המאפשרים להשיג את הדלתות המיוחדות ביותר. העיצובים יכולים לכלול אלמנטים חרוטים בלייזר, חריטות רגילות, פתחים בצורת וויטראז’ים, חיתוכי ברזל ועוד. צביעה בתנור מעניקה לכל התוספות מראה אחיד ואיכותי, מותאם באופן מיוחד במינו ספציפית עבור הבית. בשורה התחתונה, הדימיון הוא הגבול וניתן לחשוב על כל סגנון, החל מקלאסי רומאי ועד לגותיקה ותקופה הוויקטוריאנית באנגליה.

    מדוע כדאי לבחור בדלתות כניסה צביעה בתנור?

    צביעה בתנור מאפשרת ליצור דלתותת המאופיינות ביופי, עיצובי איכותי ומושקע, זאת מבלי לגרוע מהבטיחות שלהן. בשורה התחתונה, לכל אחד חשוב לקבל דלת שגם תגן עליו מפני העולם החיצוני ותמנע מקרי פריצות, אך גם תתפקד בתור אובייקט עיצובי חשוב הדרוש לשם יצירת מראה באמת אסתטי, מיוחד ובולט. צביעה בתנור מאפשרת לגבש את כל המאפיינים האלה ללא קושי. המפעלים השונים המציעים ייצור דלתות כניסה צביעה בתנור מעניקים אינספור הזדמנויות עבור בעלי בתים פרטיים וכן של דירות.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות