close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות הזזה פנים מתי כן ומתי לא?

    דלת הזזה 18.01.2020

    איזה דלתות הזזה כדאי לבחור לבית?

    לכל בית יש היתרונות והחסרונות שלו – בדיוק את הפרמטר הנ”ל באות לפתור דלתות הזזה.
    במאמר הזה נסביר מעט אודות דלתות הזזה, מתי מומלץ מאוד לקחת אותן בחשבון ומתי לא ובעיקר – אילו אלמנטים עיצוביים דלתות אלו באות לפתור. מוכנים? בואו נתחיל. ספויילר – אפילו אתם עומדים להיות מופתעים (כן, לטובה…).

    דלת הזזה לבית לחללים צפופים

    אחד מהפתרונות הטובים ביותר כיום לחללים צפופים שזקוקים לחיסכון משמעותי במקום אלו הן דלתות הזזה לפנים הבית. מדובר על דלתות שנפתחות על ציר. בין אם דלתות אלו נעצרות לפני שהן נכנסות לקיר ובין אם מדובר על דלת מעט יותר משוכללת אשר נעלמת אל תוך הקיר עצמו בזכות ציר טכנולוגי יותר משוכלל, הרי שמדובר על אפשרות יוצאת מן הכלל שלא רק יוצרת חלל הרבה יותר גדול, אלא גם מאפשרת ליהנות מדלת איכותיות.

    דלתות הזזה כמעבר בין חדרים

    לעיתים לא מדובר כלל על “חללים קטנים” אלא על צורך של מעבר בין חדרים, לדוגמא: בין חדר האמבטיה לבין חדר הכביסה, בין חדר השינה אל חדר האמבטיה וכיוצא מכך. במקרים כאלו, כל שצריך לעשות, זה לבדוק אילו דלת פנים, מבחינת איכות ומבחינת צבע (כי לעיתים אין צורך לבחור את חומר הגלם החזק ביותר בשל העובדה שמדובר על דלת מעבר שלא כל כך רואים ואיננה חשופה למים ורטיבות) ולקבל החלטה.
    חשוב לזכור שכיום עולם עיצוב הפנים עוסק ברובו בניצול מקסימאלי של חלל הבית.

    דלת הזזה שילוב בין טכנולוגיה לעיצוב

    כאשר רוצים להקנות לבית מראה מיוחד הרי שאין צורך להתחיל לחפש אחר שדרוגים ושינויים מסביב וניתן ואף מומלץ לגעת במרכז הנושא שהוא דלתות הבית. אין ספק שלדלתות הבית השפעה רבה על המראה העיצובי הכללי ולכן חשוב לשים על כך דגש.

     

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות