close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות הזזה מעוצבות – הפיתרון האולטימטיבי

    17.04.2017

    למה כדאי לבחור בדלתות הזזה?

    רגע לפני שנכנס לעובי הקורה ולמעשה נבדוק מדוע דלתות הזזה מעוצבות חייבות להיות הבחירה הראשונה שלכם. בואו ננסה, במספר מילים, לברר איך בנויה דלת הזזה.
    דלתות הזזה הן למעשה דלתות שפתיחתן צמודה לקיר, כלומר, ליהנות מחיסכון מקום באופן מקסימאלי ביותר ולכן, לרוב, דלתות אלו יוצבו בחללים יותר קטנים – חדרי ארונות, מקלחות, אמבטיות, יציאה למרפסות קטנות וכן הלאה.

    דלתות אלו מגיעות בשתי אופציות: דלת הזזה “כיס” – מדובר על דלתות הזזה רגילות כפי שכולנו מכירים רק שבמקום שהדלת נעה מצד לצד, היא “נעלמת” לתוך הקיר, כלומר, אל תוך “כיס” מיוחד הנבנה על ידי בעל מקצוע. חשוב לציין שאמנם אפשרות זו כוללת פרוצדורות מעט ארוכות וסבוכות יותר אך מבחינת חיסכון מקום, פונקציונליות ואסתטיקה התוצאה ללא שום צל של ספק – שווה זאת. אופציה נוספת של דלתות הזזה היא “הדלת הנגררת”, למעשה, האופציה שכולנו מכירים. מדובר על דלת צמודה לקיר אשר זזה על גבי מסילה.

    מדוע דלתות הזזה מעוצבות נחשבות נהדרות?

    רבים תוהים מדוע אופציה זו מעולה? ובכן, אם בעבר נאלצנו להסתפק בדלתות שהעניקו מראה “עמוס” בחללים קטנים או לחילופין להסתדר עם דלתות שפשוט לא התאימו לעיצוב שרצינו להשיג – הרי שכיום יש לכך פיתרון יפהפייה וחכם, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.
    בואו נעסוק רגע בפן הפרקטי. כפי שציינו לעיל, אחת הבעיות המרכזיות בחדרים קטנים, לדוגמא: חדרים הכוללים בתוכם מקלחת או שירותים, הוא מחד גיסא הצורך בהפרדה בין שני החללים אך מאידך גיסא העובדה שדלת “רגילה” עלולה להשרות אווירה צפופה וכן, מראה מעט יותר עמוס.

    בדיוק לשם כך חשוב לקחת בחשבון את האפשרות של דלת הזזה ועל אחת כמה וכמה מעוצבת כך נהנים משני פרמטרים:
    פיתרון חכם לבעיית הצפיפות והצורך בהפרדה בין החללים. דלת מעוצבת אשר מדרגת באופן משמעותי את מראה החדר.
    הפן הנוסף הוא הפונקציונליות. כלומר, העובדה שדלתות אלו עונות על קריטריונים רבים במוצר אחד. דלתות אלו מתאימות לכל סגננות העיצוב ולכל סוגי החדרים, ניתן לבחור אותן במגוון עצום של חומרי גלם (לרוב, דלתות אלו מגיעות בחומרי גלם של עץ ואלומיניום אך כמובן שהדבר משתנה בהתאם לצרכיו של הלקוח), ניתן להזמין אותן בגדלים שונים.

    אצלנו בדלתות לידור ניתן ליהנות מאפשרות של דלתות הזזה מעוצבות בהתאמה אישית – עיצובים על פי בחירתכם האישית, חומרי גלם המתאימים לכם, סגנון, גודל ובעצם ליהנות מבניית דלת על פי הסטנדרטיים האישיים שלכם.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות