close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דברים שחשוב לדעת על דלתות הזזה פנים

    דלת הזזה 07.02.2018

    דברים שחשוב לדעת על דלתות הזזה פנים

    בתים רבים מעוצבים בצורה מקצועית, בצורה טובה, והכי חשוב שבצורה כזאת שהאנשים שנמצאים בתוך הבית הם אוהבים את העיצוב. על מנת שהעיצוב שלנו הוא יהיה עיצוב שאנו לא מתרגלים אליו מהר, חשוב שהוא יהיה עשוי מחומרים איכותיים וטובים, כאלה שיהיו שמישים עבורנו גם בעוד כמה שנים. אחד הדברים החשובים בבית, הוא ההתאמה של הדלת אל הבית עצמו. אחד הדברים שהרבה אנשים מחפשים, הוא דלת הזזה. דלתות הזזה פנים לא תמיד מתאימות לכל בית, ולכן חשוב לדעת מתי כדאי לנו לשים את הדלתות הללו בבית, ומתי הדלתות יהיו מיותרות.

    היכן מתאים להציב דלת הזזה פנים?

    דלת הזזה היא דלת שזזה על מסילה, בצורה נוחה לכיוון אחד בלבד לפתיחה, וכמובן לכיוון אחד לסגירה. הייחודיות של דלת ההזזה הגיע כאשר חיפשו פתרונות ביתיים על מנת לחסוך בשטח, ושלא יהיו הרבה דברים מעבר שיפריעו. דלת ההזזה יכולה או להיכנס לתוך הקיר, או מחוץ לקיר. דלתות הזזה פנים הן דלתות שמתאים מאוד לשים אותן במקומות כמו מחסן ביתי צפוף, מקלחות בתוך חדרי שינה, חדר ארונות ועוד.

    היכן לא נרצה לשים דלת הזזה?

    אחת הסיבות שאנו שמים דלתות רגילות בשאר אזורי הבית, היא בגלל האטימות שהן יוצרות. כאשר יש אטימות מלאה על חדרים כמו מטבח, או חדרים כמו שירותים, אז הריח והאדים לא יוצאים מהחדר. מצב זה הוא אידאלי כאשר אנו רוצים לשמור על שאר הבית.

    אילו סוגי דלתות הזזה קיימות?

    מגוון הדלתות הוא רחב, מכיוון שיש הרבה מאוד אנשים שהטעם שלהם הוא שונה, והרצון שלהם לדלת מסוימת הוא שונה, ולכן אנו בלידור מציעים לכם סוגי דלתות שונות, ביניהן דלתות שמתאימות גם לבית שלכם, לדוגמה דלתות מעץ מלא. דלתות מעץ מלא הן דלתות שעמידות בפני הרבה מאוד מצבים קיצוניים, והיא מצטיינת בעיקר בטיב הבידוד שלה מפני שאר החדרים. במצבים שבהם אנו רוצים להשאיר את הבית שלנו מקורר או מחומם, דלתות עץ הן הדלתות היעילות ביותר עבורנו. בנוסף לכך, תוכלו למצוא דלתות באיכויות בקטלוג של אתרינו.

    מדוע כדאי לקנות מאתנו?

    אנו בלידור מציעים את דלתות ההזזה האיכותיות ביותר שיש כיום בשוק, במחיר הנוח ביותר לצרכן. חברות רבות גוזלות כסף רב על דלתות לא איכותיות, וכך נוצר מצב ששוק הדלתות הוא יקר מאוד, כך שאנשים רבים צריכים לעבוד הרבה שעות על מנת לממן לעצמם דלת בבית, רהיט שהוא מאוד בסיסי. אנו מאמינים כי איכות איננה צריכה להגיע על חשבון המחיר, ולכן אנו מציעים לכם דלתות איכותיות במחירים זולים. תוכלו לעיין בקטלוג הדלתות שלנו באתר כעת, להתרשם, וכמובן גם להתקשר אלינו ולהתייעץ עם אדם מקצועי שיוכל לספק לכם את הכיוון הטוב ביותר לדלת של הבית שלכם. צרו קשר עמנו עוד היום.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות