close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות בזול באיכות גבוהה

    פולימר שני פנל שמנת 30.03.2020

    יתרונות דלתות באיכות גבוהה

    אחד הדברים שאנשים רבים לא מייחסים חשיבות מספיק גבוה כלפיו, היא הדלתות. פרט לכך שהן מגינות על הפרטיות שלנו ומפני גנבים לפעמים, יש לדלתות שבבית הרבה מאוד יתרונות, אשר העוזרים לנו לעבור תקופות רבות בשנה. אותן תקופות שאטנו מדברים עליהם הן אינן תקופות אישיות, אלא תקופות אשר תלויות בטבע שלנו, לדוגמה תקופה של החורף, או תקופה של הקיץ, שבה שינויי מזג האוויר הם קריטיים מאוד עבור דיירי הבית. בנוסף לכך שיש שינויים רבים בטמפרטורות החיצוניות והפנימיות, אנו רוצים ליצור מקום בטוח עבור כל מי שנמצא בתוך הדירה. על מנת לעשות זאת, אנו זקוקים לדלת שתהיה איכותית. הבעיה הגדולה ביותר אצל הרבה מאוד תושבים היא שדלתות שהם נתקלים בהן, הן דלתות לא עמידות, לא איכותיות, והכי מבזה שהן עולות הרבה מאוד כסף. אנו מודעים למצב הכלכלי ישראלי, ויודעים כי אין סיבה לכך שאנו ניקח כסף רב על דלת.

    מה לכך שדלתות עולות הרבה?

    כאשר עסקים מוכרים את המוצרים שלהם, הם מוכרים זאת במטרה להרוויח סכום מסוים. על מנת שחברה תוכל להתפרנס, חשוב לה למכור את המוצר שלה כך שהיא תישאר ברווח. הרבה מאוד חברות מוכרות את מוצריהן במחירים גבוהים מאוד, כזה שהרווחים מהמוצרים הם גדולים יותר מדי, וכך נוצר מצב שבו המחירים בשוק הם לא נעים מתחת לכך. אנו בלידור יודעים שהמציאות הזו היא לא טובה ולא נכונה, ואנו מציעים דלתות זולות באיכות גבוה, עם מחירים נמוכים. דבר זה מתאפשר לנו מהסיבה הפשוטה, אלפי לקוחות מרוצים מהשירות שאנו מספקים להם, והם מקבלים את הדלתות באיכות הגבוה ביותר. ככל שיש יותר קונים, אין שום סיבה להעלות את המחירים, מכיוון שהמטרה שלנו היא שכולם יוכלו ליהנות מדלתות איכותיות, שגם משתלבות עם מראה הבית שלכם.

    כיצד דלתות נמדדות על פי איכותן?

    לדלת יש תפקיד משמעותי בכל בית. איכות החומרים של הדלת מצליח לספק לנו את הדרישות הבאות:

    בידוד – על מנת שנוכל לשמור על חום הבית בחורף, ועל הקור בקיץ, חשוב שגם איכות המבנה תהיה גבוה, וגם שדלתות הבית יוכלו לשמש כבידוד. בנוסף לכך, הבידוד שאנו שואפים אליו הוא בידוד אקוסטי גם כן, על מנת שאף אחד בדירה לא יפריע בקולו.

    נגד פריצות – הדלתות שאנו משתמשים בהם כיום, מתוחכמים הרבה יותר מאשר בעבר. שיטות הפריצה מתפתחות יותר ויותר, לכן אין אנו יכולים לאפשר לעצמנו דלת שקל לפרוץ, גם דלת שהיא פנימית.

    עמידה – הדלת עומדת בפני מזג אוויר קשה שמשתנה, נגד פגיעות פיזיות שהיא מקבלת ועוד. על מנת שהיא תוכל להתמודד עם הסוגיות הללו, חשוב שהחומרים שממנה הדלת עשויה יהיו עמידים בפני הדברים הללו, מאחר ואלו הם הדברים הנפוצים.

    דפדפו בקטלוג ובחרו את הדלת המועדפת עליכם, והתייעצו עמנו לגבי מידות ופגישה מקצועית.

    חזור

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות