close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    אפשרויות עבור דלתות כניסה לבניין / דלת כניסה לבניין

    דלת כניסה כנף וחצי מעוצבת 07.02.2018

    פרמטרים חשובים לבחירת דלתות בניין

    דלתות כניסה לבתים רגילים, אלה הן דלתות כניסה נפוצות שכולם מכירים, ואפשרויות הבחירה בהן הן רבות מאוד. קבלנים ואדריכלים הם אלה שבוחרים את דלת הכניסה לבניין שהם מתכננים, אך בחירת דלת הבניין הנה סוגיה לא פשוטה, מאחר ויש הרבה מאוד פרמטרים שאנו צריכים להתחשב בהם, לדוגמה העמידות. אמנם נשמע כמו סוגיה של כל בית ודירה, אך במאמר זה אנו נסביר על כל מה שצריכה להכיל דלת כניסה לבניין, וכך נדע לבחור בדלת הטובה, והאיכותית ביותר עבור הבניין שלנו.

    ראשית – מדוע בניין זקוק לדלת?

    שאלה זו היא לגיטימית מאוד, מאחר ולכל דירה גם ככה יש דלת. ובכן, לדלת כניסה לבניין יש סיבות רבות לשימוש בה:

    • בידוד – גם בחורף וגם בקיץ, בניין איכותי הוא בניין ששומר את טמפרטורת הפנים שלו בתוך המבנה. על מנת שדבר זה יתאפשר, חשוב שהחומרים ממנו בנוי הבניין יהיו איכותיים ומבודדים, ובנוסף כי דלת הכניסה תהיה מבודדת, ותוכל לאטום את מזג האוויר החיצוני שלא תמיד ראוי לנו.
    • עמידות – לא כולם הם דיירי הבניין, ולפעמים העמידות של הדלתות בפני כוח פיזי הוא חלש מאוד, לדוגמה אדם שנכנס למבנה, ופותח את הדלת כאשר הוא נוגע בזכוכית. הנגיעה בזכוכית היא נפוצה מאוד, ולחנך את כולם אי אפשר, לכן אנו זקוקים לזכוכית עמידה וחזקה.
    • מראה – הנוי של הדלת הוא חשוב לא פחות, והסיבה לכך היא שמבנה נראה טוב מבחוץ, ומה שמקבל את האנשים קודם כל, זאת הדלת. הדלת משקפת את רמת הבניין, ואת רמת האנשים שבפנים. כאשר אתם רוצים להזמין אורחים לביתכם, חשוב לכם כי הבית יהיה נקי ומסודר כמובן. בדומה לכך, אנו רוצים שהדירה תיראה במצב טוב ומסודר, ולכן אנו מציגים את הכניסה לבית שלנו כמקום מזמין.

    מדוע כדאי לרכוש את הדלתות דווקא אצלנו?

    הסיבה לכך היא שהדלתות אצלנו הן דלתות שעונות לדרישות של כל בניין, כל דירה ולכל קבלן. דלתות כניסה לבניין הן דלתות שאי אפשר להתפשר עליהן בשום אופן, מאחר ובניינים רבים שהחליטו לוותר על איכות הדלת, גילו כי זו הייתה טעות גדולה מאוד עבורם. שוק דלתות הכניסה לבניין הינו שוק מאוד רחב ופעיל, אך מאחר ויש הרבה מאוד חברות בתחרות הזו, המחירים שלהם בדרך כלל יהיו יקרים מאוד, כאלה שאנשים לא יוכלו לעמוד בהם. ככל שיש יותר דלתות שנמכרות אצל חברה אחת, כך המחיר הוא זול יותר. אנו מוכרים דלתות בזול, אך באיכות גבוה מאוד, והסיבה לכך שהדלתות הן במחיר זול משאר הדלתות, היא בגלל כמות הרוכשים הגדולה שיש לדלתות שלנו. רוצים להיות חלק מהקונים באתרינו? כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים שלנו, עיינו היטב במירב הדלתות שיש, התקשרו לנציג והתייעצו עמו, ורכשו דלת כניסה לבניין, ללא התפשרות על איכות נמוכה.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות