close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך תבחרו דלתות לביתכם?

    18.04.2017

    המדריך לבחירה נכונה של דלת לבית

    שאלת מיליון הדולר אותם עבור רבים שנמצאים ממש לפני הליך של בחירת דלתות לבתיהם, (הן חוץ והן פנים), רוצים לדעת את הדבר הברור מאליו והחשוב ביותר עבורם: כיצד נוכל לבחור דלתות לבית ברמה גבוהה בכדי שנצליח להיות מרוצים?, אודות השאלה הזו, נברר במאמר הבא!.

    5 קריטריונים מרכזיים בבחירת דלת לבית

    יש מספר קריטריונים מרכזיים שחייבים להילקח בחשבון כאשר מחליטים להחליף ו/או לרכוש דלת לבית והם:

    קריטריון מספר 1: כפי שכולנו יודעים – דלתות הן חוץ בין חללים שונים: בין המסדרון לחדרים, לדוגמא: בין השירותים לשאר הבית ואם זו דלת כניסה אז בין החוץ לבית ביתנו. כאשר רוכשים דלת, היא חייבת לספק לנו בידוד ומה הכוונה?, הכוונה היא “לשקט אקוסטי”, כלומר, שאנו שנמצאים בחדר או בבית, לא נשמע את כל אשר מתרחש מבחוץ ואם אכן נשמע – אז בצורה מינורית. הדלת חייבת לספק איזשהו אלמנט של “שקט אקוסטי”, אחרת, היא איננה עושה עבודתה נאמנה כלל וכלל.

    קריטריון מספר 2: מרחב ונוחות. כאשר אנו אומרים את רצף המילים מרחב ונוחות, אנו מתכוונים למעשה לשני דברים: ראשית כל, אם מדובר על בית הנמצא בשלבי התכנון הרי שיש לתכנן את החדרים על פי הדלתות שמתכננים לרכוש, כלומר, ניתן למצוא כיום דלתות הזזה, דלתות בעלות 2 דלתות וכן הלאה – כל אחת בעלת גדלים שונים ולכן, על מנת שהמראה של הדלתות ישתלבו עם הבית, יש לחשוב על כך טרם רוכשים אותם. זהו כמובן עניין המרחב. מעבר לכך, כפי שציינו, עניין הנוחות (החלק השני בצמד המילים), חשוב לא פחות: אם מדובר על בית קטן הרי שעדיף מבחינת נוחות לבחור בדלתות הזזה שתופסות פחות מקום מדלתות רגילות.

    קריטריון מספר 3: האם חומר הגלם עמיד?. זו שאלה שחובה לשאול כאשר רוכשים דלת וכיצד “עמידות חומר הגלם” תבוא לידי ביטוי? בקלות. בואו נחשוב על מצד בו בוחרים דלת כניסה שחשופה באופן מתמיד, בשל צורת כניסת הבית, לשמש. אם למשל, בחרנו בדלת מעץ אט-אט נוכל לראות כיצד העץ מתחיל לדהות, הצבע מתקלף ולמעשה היופי של הדלת ניזוק. אם אנו בוחרים בדלת לאמבטיה שאיננה עמידה לרטיבות ולחות, הרי שנוכל לראות תוך זמן קצר מאוד שהדלת מתנפחת ולכן, חשוב מאוד לוודא שחומרי הגלם שבוחרים תואמים את הציפיות שלנו ויתרה מכל – תואמים את המקומות לשמם הם מיועדים. חומרי גלם איכותיים יבואו לידי ביטוי בכך שיחזיקו לזמן רב יותר.

    קריטריון מספר 4: גימורים ברמה גבוה. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות מהסיבה הפשוטה: אם הגימור לא נראה לעין כבלתי מזיק, הרי שכנראה הדלת נראית טוב עבודת ההתקנה נעשתה כמו שצריך. עם זאת, לא תמיד כך הדבר ומהי הכוונה? ובכן, לעתים קרובות אנשים סובלים ממזיקים שנמצאים בתוך הדלתות (בדרך כלל מעץ), במשקופים וכיוצא מכך. אותם מזיקים (המכונים ברובם טרמיטים) חיים מאכילת עץ ובשל אותו רווח במשקופים, בין הדלת למשקוף, הם נכנסים ולאחר תקופה קצרה ניתן לראות כמעין “ניסור” של הדלת על הרצפה. הדבר הנ”ל לא רק מזיק למראה של הבית אלא גם יכול לעלות כסף רב בשל העובדה שאלו מכרסמים את הדלת. חשוב מאוד לוודא שהעבודה שנעשית בעת ההתקנה הנה ברמה גבוהה.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות