close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    איך בוחרים ידיות לדלתות?

    18.04.2017

    המדריך המלא לבחירת ידיות לדלתות

    תוהים גם אתם אודות השאלה הנ”ל? ובכן, תנו לנו לומר לכם – אינכם לבד.
    אנו פוגשים לקוחות רבים שתוהים כיצד ניתן לבחור ידית שתתאים למראה הדלת?, ידית באיכות גבוהה על מנת שיחיזקו לאורך זמן?, כל השאלות הללו ועוד שאלות נוספות שמעסיקות כל אחד ואחת מאיתנו בעודנו באים להחליף דלת (פנים וחוץ) במאמר שלפניכם.

    איך להתאים ידית לדלת?

    אנו רוצים להציג בפניכם מספר נקודות שאמורות להנחות אתכם בבחירת ידית לדלת, כך שתוכלו – פחות או יותר – לדעת מה לעשות ובמה עליכם לבחור. שנתחיל? קדימה.

    טיפ מספר 1: ראשית כל, חשוב לדעת שאת הידיות יש להתאים לעיצוב הדלת שבוחרים ומהי הכוונה? ובכן, אם בחרנו, לצורך העניין, דלת בעלת עיצוב עכשווי הרי שפחות יתאים אם נבחר בידית בעלת עיצוב וינטאג’. בדרך כלל אנו תמיד נוטים לומר לקהל לקוחותינו ללכת על פי הטעם שלהם ופחות על פי מה שמקובל, בכל זאת – המוצר הרי יהיה בביתם.

    טיפ מספר 2: הידית צריכה להתאים למנגנון הנעילה, כלומר, רצוי לוודא שמנגנון הנעילה הינו ברמה גבוהה כאשר ככלל חשוב לדעת שהטכנולוגיה כיום היא הרבה יותר טובה וניתן להיות רגועים בכל הנוגע אל הבטיחות של המוצר.

    טיפ מספר 3: עמידות. איש איננו רוצה לרכוש מוצר (בין אם מדובר על טלוויזיה ובין אם מדובר על דלת לבית) ולהצטרך, לאחר זמן קצר, להחליפם – הדבר איננו שונה כאשר אנו מדברים על פרזולים (כלומר, ידיות). חשוב מאוד לוודא שחומר הגלם שמהן עשויות הידיות הן אכן איכותיות ולכן, למרות שמדובר על טעם אישי של הלקוח – מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע שיוכל לומר איזה חומר גלם חזק יותר ואילו לא. לדוגמא: ידוע שידיות עבור חדרי ילדים צריכות להיות יותר עמידות וזאת בשל העובדה שהם פחות “בעלי רגישות” למוצרים כאלו ואחרים.

    ידית לדלת

    ידית מגנום

    ידית גרנדה

    טיפ מספר 4: עמידות מפני תנאי מזג אוויר. כן, אנחנו יודעים, זה נשמע מוזר – מה הקשר בין ידיות למזג האוויר?, ובכן, בואו נצא מנקודת הנחה שרכשתם דלת פנים עבור חדר האמבטיה והדלת אכן ברמה גבוהה ומחומר גלם שאיננו רגיש למים, אך לא ביררתם זאת לפניכן והידיות שבחרתם דווקא כן רגישות למים ולאחר זמן קצר, אתם מגלים שהם נהרסים.

    טיפ מספר 5: הטיפ החמישי והאחרון נוגע להיבט של מחירי הפרזולים. חשוב לדעת, פחות או יותר מהם טווחי המחירים. אז ככה: לרוב, מחירי פרזולים נעים בין עשרות שקלים ויכולים להגיע עד ל-500 ש”ח.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות