close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים במבצע

    פרמטרים חשובים בבחירת דלתות פנים

    דלתות הפנים של הבית מספרות עליכם לא פחות ממה שאומרת עליכם דלת הכניסה. הן ממשיכות את הקו העיצובי, ומהוות הפרדה בין החלל האישי למרחב הציבורי בבית, ולכן תפקידן האסתטי גדול מאוד. הן צריכות להמשיך את הסגנון בו בחרתם, ולהשתלב היטב בחלל. אנו בלידור דלתות מציעים מגוון רחב של דלתות פנים במבצע, המתאימות לעיצובים רבים ומהוות אמירה אישית נוכחת ומרשימה.

    מה חשוב לדעת בעת רכישת דלתות פנים במבצע?

    בעת בחירת מבצע דלתות פנים עבור הבית, יש לחשוב קודם כל על מה שביתכם צריך: יש לשים לב לחומר ממנו עשויות הדלתות, לרמת בידוד הרעשים שהן מציעות, וכמובן למידת העמידות שלהם. שימו לב לטיב החלקים ולאיכות החומרים, כמו גם לפונקציות השונות שמציעה כל דלת. אנו מתמחים בייצור ובעיצוב דלתות, ומציעים מגוון רחב ביותר, הכולל את כל סוגי העיטורים והגימורים. כמו כן, אנו משתמשים בחומרים המתקדמים והאיכותיים ביותר, ועומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים.

    דלתות פנים מבצעים – סוג הדלת

    אחרי שהחלטתם מהו סוג הדלת שבו אתם מעוניינים, חשבו היטב גם על העיצוב. הדלת, במקרים רבים, נותנת את הטון הסופי בעיצוב הבית ומחדדת את הסגנון בו בחרתם. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, תוכלו למצוא מגוון דלתות פנים, במגוון צבעים בהירים וכהים, שנותנות נגיעה נקייה ויוקרתית. אם החלל הוא קטן, זכרו כי בחירה בדלת בצבע זהה לצבע הקירות גורמת לחלל החדר להיראות גדול ומרווח יותר; אם אתם מחפשים סגנון ביתי, כפרי וחם – תוכלו לבחור בדלתות בגימורי עץ שונים להשלמת המראה הכפרי, היוצרות אווירה קסומה, חמה ונינוחה בבית. מלבד הסגנונות שהוזכרו כאן, אנו מציעים גם מגוון דלתות פנים קלאסיות בגימורים נקיים המשתלבות היטב עם כל עיצוב, ולהעניק נגיעה מודרנית לחלל הבית שלכם.

    לידור – הטוב ביותר עבורכם

    אם השפע והמגוון מבלבלים אתכם, מומלץ ליצור קשר עם איש מקצוע מומחה מטעמנו. אנו מציעים לכם דלתות פנים במחירים ובהנחות משמעותיות, דלתות פנים במבצע כולל התקנה, וכן סוגי דלתות נוספים במחירי מבצע. לידור דלתות היא אחת החברות הבודדות בשוק שמתמחה אך ורק בדלתות, ובכך מבטיחה מומחיות רבה הנובעת ניסיון רב שנים. כל לקוח אצלנו זוכה ליחס אישי וחם, ולייעוץ ברמה הגבוהה ביותר מטובי המומחים. כך, תוכלו לדעת שבחרתם בטוב ביותר עבורכם ועבור בני ביתכם.
    כנסו והתרשמו ממבחר מחירי דלתות פנים במבצע ונשמח לעצב את הדלת המתאימה לכם ביותר.

    למידע נוסף ומבצעי דלתות פנים, בקרו אותנו בחנות.

    icon

    מבצעים

    icon

    בנה בעצמך

    icon

    דלתות פנים

    icon

    דלתות כניסה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות