close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות כניסה מחירים זולים ונוחים

    דלת כניסה בר שחור 01.04.2020

    דלתות כניסה מחיר זול – דברים שחשוב לדעת

    תמיד קישרתם בין מחיר זול למוצר ברמה נמוכה? אין ספק שמדובר על טעות קריטית אך אין לכם מה לדאוג – רבים שותפים לטעות שלכם. ענף הדלתות התפתח רבות בשנים האחרונות, דבר אשר הוביל לשינוי דרמטי הן בחומרי הגלם, הן בעיצובים וכן, גם במחירים. רוצים לשמוע עוד פרטים? בואו אחרינו.

    מהם הגורמים שהשפיעו על מחירי דלתות הכניסה?

    בואו נתחיל מהתחרות. אין ספק שתחרות תרמה רבות למחירים האטרקטיביים והנוחים שקהל הצרכנים נהנה ממנו. התחרות על ליבו של הלקוח יצרה אטרקטיביות גבוהה יותר לצד מבצעים משתלמים, בעיקר, כאשר מדובר על רכישה של מספר דלתות, (במידה ואין מבצעים כפי שתיארנו כאן, חשוב לחפש כאלו שהרי חבל לבזבז כספים רבים כשאפשר למצוא מחיר טוב יותר).
    לאחר שהסברנו את המחיר האטרקטיבי, ניתן להוריד את החשש שמא המוצר לא איכותי.

    כעת בואו נדבר מעט על חומרי הגלם. אז נכון, אתם צודקים לחלוטין: חומרי הגלם משפיעים באופן דרמטי ואף ניתן לומר מרכזי, (כמובן שיש אלמנטים נוספים כמו רמת הגימורים, התקנת הדלת וכיוצא מכך) על איכות המוצר, הדלת אך חשוב לדעת שחומר הגלם עצמו יקבע ברמה רבה האם הדלת תראה טוב יותר ותחזיק זמן רב יותר. בואו ניתן דוגמא: אם נרכוש דלת פלדלת זולה העשויה מפלדה הרי שזו תהיה הרבה יותר איכותית וחזקה מאשר דלת עץ אורן הידועה בשל היכולת שלה להחזיק לטווחים קצרים יותר, (אנו כמובן מדברים על פרמטרים של שנים ולא חודשים!), לעומת דלת פלדה שיכולה להחזיק שנים על גבי שנים. הכל תלוי בחומר שבוחרים ויתרה מכך, כדאי לדעת שחומר הגלם צריך להיבחר על פי המיקום שבו הדלת תהיה מוצבת. למשל: דלת כניסה צריכה להיות יותר חזקה ועמידה מפני פריצות ולכן מומלץ יהיה לבחור בחומר גלם יקר ואמין יותר.

    תחום העיצובים אמנם לא קשור למחירים באופן ישיר אך עם זאת עדיין ניתן למצוא נגיעה העוסקת בכך. בשל העיצובים הרבים והקולקציות החדשות יותר, למשל: דלתות מעוצבות בעיצוב מודרני, העיצובים הישנים יתר, (לדוגמא, הקלאסיים), ירדו במחיריהם ואפשרו לרבים לרכוש אותם במחירים הרבה יותר משתלמים.

    אז אם אתם מחפשים דלתות חוץ זולות או דלתות פלדלת בזול זכרו שמחיר נח נוא חשוב אבל חשובה גם האיכות. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר צרו קשר עם המומחים שלנו.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות