close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות כניסה מחירים

    דלתות כניסה מחירים 01.04.2020

    מגוון מחירים של דלתות כניסה מעוצבות

    הבית הישראלי השתנה במהלך השנים והתעצב לפי האופנה הקיימת בחו”ל. אדריכלים צעירים מקבלים השראה גדולה מהאדריכלות העולמית ומיישמים אותה על פרויקטים פרטיים או מסחריים.
    כיום, הבית הישראלי רחב מימדים, עם חללים גדולים, מחוברים ללא הפרדה בין אזור הסלון, פינת האוכל והמטבח. הבחירה בסגנון, מנימליסטי או פרובאנס כפרי, היא לפי טעמם האישי של הדיירים. משפחה עם ילדים תתחשב באזור הסלון כאזור הכי פופולארי בבית, לכן יהיה כדאי להשקיע באזור זה וליצור מרחב משפחתי נוח. לידור דלתות מציעה דלתות כניסה מחירים בטווחים שונים, לשדרוג הכניסה לבית והמראה החיצוני של המבנה.

    עץ או פלדה

    חברת לידור דלתות משווקת דלתות כניסה ודלתות חוץ מפלדה או מעץ, המעוצבות בסגנון שונה, לפי טעמו האישי של הלקוח. בעבר היה נהוג לרכוש דלתות כניסה מעץ, מאחר והן היו זמינות יותר, ומיוצרות בתהליך מקומי אצל נגר. כיום דלתות הכניסה מפלדה נפוצות יותר,הן עמידות יותר ומאובטחות ברמה גבוהה יותר. חברת לידור דלתות משווקת דלתות עם מערכת מנעולים של מולטילוק, המבטיחה הגנה מקסימאלית מפני פריצה. בחירת דלתות כניסה נכונה, תאפשר לכם לסגנן את הבית בסגנון כפרי וחם, המשרה אווירה משפחתית ומאוחדת. ההבדל בין דלתות הכניסה מעץ לדלתות הכניסה מפלדה, הוא בעיקר בחומר, מאחר שניתן לעצב את שני הסוגים בצורה דומה.

    דלת כניסה מחיר במבצע

    דלתות כניסה מחירים במבצע, ניתן לבחור ממגוון גדול של דגמים, להתאמה אישית למבנה הבית ולטעם האישי. דלת הכניסה היא הדלת החשובה ביותר בכל הבית, מאחר וגם עוברי האורח יכולים לראות דלת זאת, המתחברת באופן ישיר לעיצוב ולאדריכלות של מבנה הבית. כמו כן, דלת הכניסה מקדמת אותנו לברכה בכניסה לבית ונסגרת מאחורינו כשאנחנו יוצאים מהבית. המפגש עם הדלת הוא בתדירות גבוהה מאוד, לכן חשוב שדיירי הבית יאהבו את הדלת, שתשרה עליהם אווירה נעימה ונינוחה.

    דלתות כניסה מחירים

    כמה עולה דלת פלדלת? לכל דלתות חוץ מחירים שונים, אך ישנן דלתות כניסה במבצע משתלם במיוחד, יחד עם דלתות פנים מעוצבות. איכות הדלתות ברמה גבוהה מאוד, עד הפרט האחרון, בגימור מושלם ומדויק. בחירת סוג הדלת, אם פלדה או עץ, צריכה להתחשב רק בעיצוב ולא מבחינת אבטחה, מאחר וכיום דלתות מעץ מיוצרות עם מערכת מנעולים מאובטחת ברמה גבוהה. לידור דלתות עובדת עם חברת מולטילוק, המייצרת מנעולים חכמים המקנים לבית בטיחות אופטימאלית ללא פשרות.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות