close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    תיקון דלתות בלידור דלתות הזזה

    17.04.2017

    כל מה שחשוב לדעת על תיקון דלתות הזזה

    למי מאיתנו זה לא קרה? איכשהו הדלת נשרטה, נפגעה, החלו לבצבץ בצדדים קילופי עץ המציקים לעין ואם נסכם את כל אלו במשפט אחד: הדלת כבר לא נראית כפי שהייתה. אז מה עושים? ובכן, ברור שניתן להוציא כספים רבים ולהחליף את הדלת או דלתות הבית בחדשות אך קיימת אפשרות נוספת – תיקון דלתות הזזה, דבר יעיל ומשתלם.

    תיקון דלת הזזה אך ורק אצל מקצועניים

    אחד מהפתרונות החכמים והאסתטיים ביותר לבית הסובל מבעיית צפיפות או לחילופין לבית המעוניין בדלת דקורטיבית במיוחד הוא פיתרון של דלת הזזה. באופן טבעי, דלתות אינן נראות בדיוק אותו הדבר כפי שקנינו אותן ככול שהזמן חולף מכל מיני סיבות (עייפות החומר, פגיעות, טיפול לא נכון, הזנחה וכיוצא מכך) ובשל כך רבים חושבים שהגיע הזמן להחליף דלתות.
    ובכן, אם מעוניינים בשינוי צבע הדלת, צורתה (משמע, העיצוב שלה) וכדומה – הרי שמדובר על החלטה נכונה, אין כל צורך לוותר על מראה הבית שיכול להשפיע רבות על הרצון של דייריו לשהות בו ולאהוב אותו.
    עם זאת, אם מדובר על תיקונים קטנים הרי שאין צורך להוציא אלפי שקלים על דלתות חדשות ואפשר להסתפק באפשרות של תיקון דלת הזזה.

    מדוע חשוב לתקן רק אצל מומחים?

    בוא ננסה להסביר את הנושא בצורה מעט אחרת: כולנו מכירים את התופעה בה רוצים לתקן מוצר כלשהו, (לאו דווקא דלת), רוצים להשיג את המחיר המשתלם ביותר, דבר טבעי ומקובל לחלוטין.
    הבעיה מתחילה כאשר לא בודקים האם טיב השירות שמקבלים הוא אכן מקצועי מספיק?, האם חומרי הגלם שברשות החברה שמולנו הם אכן חומרי הגלם איכותיים?

    על מנת לדעת בוודאות שהן השירות והן חומרי הגלם ברמה מספיק גבוהה, צריך ללכת לחברה מוכרת, מקצועית. כיצד יודעים שמדובר על חברה מקצועית? ראשית כל, חשוב לבקש המלצות מחברים, בני משפחה, מכרים ואפילו מאנשים אנונימיים לחלוטין מהאינטרנט שהרי אין חכם כבעל ניסיון.
    בהעדר המלצות, מומלץ לחפש את הביטוי, במקרה שלנו, תיקון דלתות באינטרנט ולבדוק את התוצאות שמקבלים. לרוב, התוצאות הראשונות יהיו אלו שמקבלות הכי הרבה כניסות מגולשים שמתעניינים בדיוק באותו השירות.
    מעבר לכך, מומלץ להסתכל מעט על האתר של החברה, לראות האם מדובר על חברה מקצועית בעלת אתר מקצועי ושירותי, האם יש ברשותה מספר רב של דלתות שהיא מציעה וכיוצא מכך.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות