close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    שיפוץ דלתות פנים – להרוויח מכל העולמות

    18.04.2017

    כל מה שאתה חייב לדעת על שיפוץ דלתות פנים

    אתה כבר מבחין בכך הרבה זמן. הן כבר לא כפי שהן נראו, העיצוב פחות מושך, הצבע מעט דהה והגיע הזמן לומר זאת בקול: דלתות הפנים שברשותך איבדו את הקסם שלהם.
    נכון, רכישה של דלתות חדשות מחייבת אותך בהוצאה כלכלית שלא תמיד פשוטה, אך ניתן למצוא אפשרות נוספת שתחסוך לך כסף ותאפשר לך ליהנות מדלתות פנים שנראות טוב – שיפוץ הדלתות שברשותך. מה הכוונה וכיצד זה עובד? יצאנו לברר.

    כיצד מתבצע חידוש דלתות פנים?

    חידוש הדלת באמצעות צביעת – לרוב, חידוש דלתות פנים ייעשה על דלתות העשויות מעץ, (גם אם הן משולבות עם חומרי גלם אחרים) ולכן יהיה, בדרך כלל, ניתן לחדש בעיקר דלתות מהסוג הזה.
    אז כיצד מתבצע חידוש דלתות? ובכן, חשוב להבין שיש להיעזר בבעל מקצוע בכדי שהדלת לא תיהרס ושהשיפוץ באמת יניב תוצאות טובות. ההליך עובד באופן הבא: בעל המקצוע צריך לפרק את הדלת ואת הפרזולים שלה ולהתחיל את שלב הניקיון. מדובר על ניקיון שחייב להיעשות באופן יסודי כדי שהשלבים הבאים לא “ייהרסו”.
    לאחר מכן, מתחיל שלב השיוף וזאת על מנת לייצר שטח נקי ואיכותי לעבוד עליו, לאחר השלב הנ”ל, מתחיל שלב הצביעה. יש לציין צביעת הדלת נעשית בשלבים ומספר פעמים בכדי לייצר מראה אחיד ועשיר.

    חידוש הדלת באמצעות “טפט” – שיפוץ וחידוש הדלת באמצעות אפשרות זו היא אפשרות נהדרת וקלילה. מדובר על שיטה מאוד פופולרית שמצליחה לכסות את כל הפגמים השונים, שבאופן טבעי עם השנים, מופיעים על הדלת. ניתן לבחור טפט בעל מראה אחר לחלוטין לעומת הטפט שהיה לפניכן ולהעניק לבית חידוש ומראה מרענן הרבה יותר.
    בעלי המקצוע יציגו בפניכם את האפשרויות שקיימות בהתאם לסוג הדלת, לאחר שסוג הטפט ייבחר, הדלת תעבור ניקיון יסודי, סימון האורך הרצוי של הטפט על פי גודלה של הדלת, הדבקתו תוך כדי עבודה איטית, יסודית ומקצועית עד שהטפט התייבש ולמעשה מראה הדלת הרצוי יתקבל.

    חשוב לזכור: אך ורק בעל מקצוע ברמה גבוהה/חברת דלתות מקצועית מסוגלת לבצע את השיטות הללו ברמה הגבוה ביותר ולהעניק לדלת את המראה הרצוי – חדש ומרענן.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות