close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    שוקלים החלפת דלתות? רק אצל לידור דלתות!

    דגם פנורמי כחול 04.11.2020

    קריטריונים חשובים בהחלפת דלתות פנים וכניסה

    5 קריטריונים מרכזיים שהופכים החלפת דלתות פנים / החלפת דלת כניסה לרכישה כדאית ומוצדקת:

    1.רווחים – מה הכוונה? ובכן, רכישה נכונה לא כוללת אך ורק את הדלת עצמה אלא גם את האלמנטים שמגיעים מסביב, ניחשתם נכון – התקנה. אחד מהאלמנטים החשובים בעת ההתקנה הוא שיווצר מרחב בין הרצפה לדלת על מנת שלא יהיה מצב ובו יהיו, “סימני גרירה” על הרצפה וכמובן שגם המעבר, שלכאורה לנו, נראה קטן יוכל לסייע במעברי חום וקור בין החדרים לבית.

    2.משקופים – כאשר אנו מדברים על משקופים, אנו למעשה מדברים על מספר סוגים מרכזיים והם: משקופים בעלי הלבשות מדורגות (כלומר, משקוף דו צדדי, נהדר בחיפוי חקירות לא ישרים), משקוף מעוגל (יותר משתייך לדלתות בעלות עיצוב כפרי).

    3.משקוף שטוח – בעל מראה נקי, מאוד מתאים לעיצוב מודרני.
    למשקופים צריך להיות חומר מיוחד (מעין תרכובת) שזו מונעת את הדברים הבאים: חדירת מים, משמע, התנפחות של העץ ולא פחות חשוב מכך: דחייה של טרמטים ומזיקים אחרים לדלת.

    4.חומרי גלם – ובכן, כולנו יודעים כיצד חומרי גלם איכותיים יכולים להשפיע גם על איכות הדלת, אך כמובן שמדובר גם על עניין של מחיר. ככול שחומר הגלם איכותי יותר, כך הסיכוי שייהרס לאחר תקופה קצרה – נמוך יותר. מעבר לכך, חשוב לדעת שישנם סוגי עץ שיותר חשופים ורגישים למזיקים ומים.

    5.התקנה – יש לקחת בחשבון שהתקנה לא נכונה, יכולה לגרום לדלת להינזק בקלות ולהיהרס, לאחר תקופה קצרה. לדוגמא: התקנה לא נכונה של המשקוף יכולה לגרום למזיקים לחדור אל המשקוף ולהרוס אותו ולכן אנו בלידור דלתות מספקים אך ורק מתקנים מקצועיים ובעלי וותק בתחום.

    מה לגבי מחירים?

    אצלנו ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים ומשתלמים המתאימים באמת לכל כיס.
    מעבר לכך, ניתן למצוא את השילוב האולטימטיבי בין דלתות איכותית למחירים נוחים!.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות