close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    עשרת הטיפים שיעזרו לכם בבחירת דלתות פנים

    18.04.2017

    המלצות חשובות לבחירת דלתות פנים

    בחירת דלתות לפנים הבית נחשבת לאחת מההחלטות המרכזיות בעיצוב או שיפוץ הבית מחדש. טרם ביקור בחנויות המתמחות בדלתות פנים והבחירה הסטנדרטית בדלתות כנף פשוטות, חשוב להתייחס למגוון העצום של דלתות פנים המוצע בשוק של היום. כיום, למשל ניתן להבחין, כי דלתות הזזה לכיס מזוהות עם אחד הטרנדים הבולטים והנפוצים בעיצוב פנים הבית ובפרט בעיצוב חדרי הורים ורחצה. דלתות אלו מאפשרות חיסכון אדיר במקום ומנצלות את החלל בצורה המרבית דרך אפשרות הזזת הדלת לכיס מיוחד בקיר.

    שיקולים במסגרת בחירת דלתות פנים

    שיקול מרכזי נוסף שצריך להנחות אתכם בעת בחירת דלתות פנים לבית הוא הגוון וצבע הדלת ובפרט כיצד אלו עשויים להשפיע על עיצוב הבית הנוכחי והעתידי. בחירת דלתות פנים חייבת לקחת בחשבון שורה של אלמנטים עיצוביים לרבות אלו שקיימים בבית ואלו שעתידים להיבנות כמו למשל ריצוף, תקרות, קרמיקה, גוון קירות, סגנון העיצוב השולט בבית, רהיטים, מהי האווירה שמאפיינת את הבית: מודרנית, קלאסית כפרית ועוד.. חשוב לזכור כי הדלת היא רהיט לכל דבר אולם קצב החלפתה להבדיל מכל רהיט אחר איננו מהיר במיוחד.

    התייחסות לשינויים עתידיים

    בחירת צבע הדלתות חייבת להביא בחשבון גם שיקולים עתידיים כמו למשל הסבירות שצבע הקירות ישתנה, שכן קרוב לוודאי לא תרצו לבחור גוון מסוים לדלת שכעבור כמה שנים כלל לא יהלום את צבע הקירות. על מנת לדאוג שגוון הדלת יתאים לזה של הקירות גם לאחר תקופה ארוכה, רצוי מאד לבחור בדלתות עם צבעים ניטראליים יחסית. הימנעו מדלתות בצבעים שמתאימים רק לרגעים הנוכחיים, והשתדלו לקחת נשימה עמוקה ולחשוב כמה צעדים קדימה.

    פרזולים!

    פרזולים מהווים גם הם גורם מרכזי בבחירת דלתות פנים הבית וכוללים בין השאר צירים גלויים או סמויים, ידיות, ומנגנוני נעילה. שימו לב, מנגנוני הנעילה של היום הם לא מה שהיה פעם. התפתחות הטכנולוגיה הביאה ליצירה של מנגנונים חכמים, שקטים יותר שאינם מחייבים שימון והכי חשוב נחשבים להרבה יותר בטיחותיים. מנגנוני הנעילה שהיו מקובלים בעבר הגיעו עם לשונית שגרמה לדפיקות חוזרות ונשנות בדלת. כיום מדובר במנגנוני נעילה מגנטיים המאפשרים נעילה שקטה שלא מלווה ברעשים.

    ידיות וצירים

    אחד הפרזולים הבולטים בדלת מזוהה עם הידיות שבנוסף משפיעות באופן ניכר על החזות הכוללת של הדלת. אפשר לבחור ידיות בהתאם להעדפות וטעם אישי או לפי עיצוב הבית הכולל. בדרך כלל ידיות מודרניות ומינימאליסטיות נעשות ממתכות שונות מבריקות או מאט, או מניקל. ידיות בסגנונות נוספים עשויות להכיל עיטורים שונים ומתאימות לבתים בסגנון כפרי או קלאסי. פרזול שכיח נוסף המחייב גם הוא תשומת לב הוא הצירים האחראיים על החזקת הדלת למשקוף. צירי פומל נחשבים לנפוצים במיוחד כמו כן צירי ספל או פייל רגילים שאינם מחייבים תוספת תשלום.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות