close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    עיצוב דלתות לחדרים מעץ מלא

    18.04.2017

    טיפים חשובים לבחירת דלתות מעץ מלא

    בחירת אלמנטים מעוצבים לבית הם בין הפרטים שמעסיקים יותר ויותר את הלקוח הישראלי, בעת עיצוב הבית ושדרוג מראה פני הבית. בשונה מהעיצוב בעבר, כעת גם דלתות הפנימיות מתפקדות ככלי עיצובי חשוב ובעל עומק ייחודי ומורכב במישור עיצוב ואדריכלות הפנים. חשוב מאוד להבין, כי עיצוב דלתות עץ לחדרים דורשות יחס ספציפי וידע מוקדם כתוצאה מהזייפנים הרבים אשר הופיעו בשוק, אלה אשר מציעים מחירי מציאה ללקוחות תמימים. דלתות איכות מאופיינות במחירים מכובדים יחסים ובהמשך לכך ישרתו אתכם לתקופה רבת שנים. לדלתות אלה, קיימים מאפיינים ותכונות אופי מיוחדות אשר באות לידי ביטוי גם בתחום המראה וגם בתחום הבטיחות והרעש. כל אלה, בהתאמה לדרישות ולצורכי הלקוח הסופי.

    כמה עולות דלתות מעץ מלא לחדרים הפנימיים?

    עיצוב דלתות עץ לחדרים מעץ מלא יכול לנוע בין אלפי שקלים ועד לתקציבים בלתי מוגבלים, בהתאם לאיכות החומר ומורכבות העיצוב. לפני שאתם מגיעים להחלטה הגורלית, כמו החלפת הדלתות בדלתות עץ קיימות, חשוב מאוד לקחת בחשבון שהחלטה זו תעלה לכם כמה עשרות אלפי שקלים לפחות. השקעת תקציבים כאלה על דלתות איכות ישנו את פני עיצוב פנים הבית ללא היכר- באחריות.

    מהם היתרונות המשמעותיים של דלתות מעץ מלא?

    אחד היתרונות היותר משמעותיים של דלתות אלה, מתבטא בטכניקת העיצוב והמבנה של הדלתות הללו. דלתות איכות מעץ מלא ניתן להזמין בטכנולוגיות ותוספות מיוחדות המונעות טריקה/טריקה רועשת/ פגיעה באצבעות וסגירה המונעת את שחיקת הרצפה והחלקים התחתונים והצדדיים של הדלת. מונעי השחיקה הללו, הם אלה המביאים את הדלתות לרמות איכות ועמידות ארוכים במיוחד ושומרים על הרצפות באופן בולט, בשונה מדלתות איכותיות פחות, אשר שורטות את הרצפות ותוך כמה שנים מביאות לצורך של שיפוץ ושפכטל כללי.

    האם קיימות דלתות איכותיות דמויות עץ?

    כן! העולם היום צועד לקראת מחזור ושמירה על הסביבה ובתוך כך, נוכל לראות יותר ויותר דלתות איכות דמויות עץ. למעשה, כבר כמעט שלא קיימות דלתות מעץ מלא לחלוטין אלא רק במראה דמוי עץ, אשר מיוצרות בטכניקה של שאריות עץ ומדבקות ייחודיות המדמות את חומר הגלם לעץ אמיתי, גם מבחינה חזותית וגם מבחינה תחושתית.

    שדרוג דלתות מעוצבות מעץ מלא – עיצוב דלתות קיימות

    יש לכם דלת מעץ?, תוכלו לעצב ולשדרג אותה באופן קל ופשוט. שבלונות המיועדות לצביעה על העץ או חריטה, על ידי איש מקצוע כמובן, יסייעו לכם בשדרוג מראה הדלת והפיכת העיצוב למעניין ונעים יותר ללא השקעה כספית גדולה מידי. עיצוב דלתות היא בין האפשרויות שהולכות והופכות לשכיחות יותר ויותר בקרב לקוחות פרטיים ועסקיים אשר מעוניינים לרענן את מראה העסק/הדירה/הבית מבלי לבזבז הון עתק לטובת החלפת כללית של דלתות ופתחי כניסה פנימיים.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות