close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    סוגי צפויי דלתות

    17.04.2017

    כל מה שחשוב לדעת על ציפויי דלתות

    הדלת של היום היא כבר לא רק מה שהיה פעם. בעבר הדלת נועדה על מנת לחצוץ בין חדר אחד למשנהו ולאפשר את הפרטיות ואת האינטימיות בחללים השונים. כיום הדלתות הפכו להיות חלק עיצובי משמעותי בתוך הבית כאשר עולם האפשרויות גדול מאין כמותו, הרבה יותר מכל מה שהיה לנו בעבר. אנחנו מוצאים היום דלתות בעיצובים שונים כאשר טווח המחירים בין סוגי הדלתות נע בין מאות בודדות לאלפי שקלים. ברור שככל שהדלת תהיה איכותית יותר ומיוצרת מחומרים חזקים ועמידים יותר המחיר יטפס אף הוא בהתאם.

    דלת עם ציפוי

    הדלתות של הבית מקבלים היום גם ציפוי חדשני כאשר הציפויים הללו משפרים את העיצוב של הדלת, את העמידות שלה בפני מים, בפני מזיקים, ומלבד זה מגן הציפוי על הצבע של הדלת כדי שהיא תישאר יפה לאורך זמן. קיימים מגוון של ציפויים שונים, חדשניים ומתקדמים, כאשר לכל ציפוי שלל תכונות חיוביות הייחודיות רק לו.

    בוחרים דלתות לבית

    כאשר אנחנו באים לבחור דלתות פנים לבית, השיקול העיקרי בדרך כלל יהיה הנושא של התדמית החיצונית. כלומר המראה החזותי של הדלת. היות ולדלתות יש השפעה רבה וניכרת על העיצוב של הבית ועל האווירה שתשרור בו, הרי שחשוב מאוד לשים לב לבחירה הנכונה של הדלת המתאימה מצד אחד, וגם של הציפוי שלו היות והציפוי משפיע גם על המראה המבריק והיפה של הבית, ומה שעוד יותר חשוב, זוהי הבחינה הפרקטית, כאשר הציפוי מגן על הדלת מפני מים, מפני חבלות ומפני מזיקים שונים.

    ציפוי דלתות של הדור הישן

    עד לא מזמן, הוצעו הדלתות עבור הצרכנים הישראלים רק עם ציפוי הלמינציה. הציפוי הזה אמנם קיים עד היום אך מדובר בציפוי שנחשב לזול ובסיסי בלבד. היות ומדובר בציפוי זול, יהיה גם המחיר שלו זול יותר בגלל האיכות שניתן להגדיר אותו הכי בסיסי ופשוט. ציפויי הלמינציה הם ציפויים שנפגעים בקלות רבה ממים מחבלות, ואף משריטות שטחיות ואין אפשרות לשחזר אותם אחר כך.
    ישנן ציפויים נוספים ששייכים לעולם הישן, יש סוג ציפוי העשוי נייר דק או סוג ציפוי העשוי פלסטיק שמשמשים בדרך כלל רק דלתות לבודות. הציפויים הללו מוצמדים בדרך כלל אל הדלת באמצעות חום ולחץ עוצמתיים במיוחד. חשוב לציין כי הציפויים מן הסוג הזה מאופיינות בעמידות מאוד נמוכה בפני מים ומהר מאוד הם עלולים להיהרס ממי השטיפה. דלתות מן הסוג הזה יוכלו להתאים בעיקר למקומות אשר בהם ישנו ריצוף מפרקט או לחילופין כאשר מדובר בחלל עם שטיחים מקיר לקיר.

    אז הבנתם שהציפויים מהדור הישן לא ממש מומלצות היות ומהר מאוד הם יאבדו את יופיים ואת החידוש שלהם. אם אתם מעוניינים להשקיע במוצר איכותי שממנו תוכלו ליהנות לאורך זמן, הרי שהכי כדאי לכם לבחור דלתות עם ציפויים מהדור החדש.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות