close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    סוגי עץ בדלתות פנים

    18.04.2017

    בשנים האחרונות המודעות למידת ההשפעה הקיימת לעיצוב הפנים של הבית או הדירה על איכות החיים של הדיירים נמצאת בשיאה. עדות לכך ניתן למצוא בעובדה שכיום יותר ויותר ישראלים נותנים את הדעת גם לעיצוב של דלתות הפנים וזאת לאחר תקופה ארוכה שתשומת הלב המרכזית ניתנה אך ורק לדלת הכניסה לבית.

    אנחנו בדלתות לידור מציעים לכם מגוון רחב של דלתות פנים מודרניות המגיעות במגוון רחב ביותר של עיצובים בעזרת נגרים ובתי מלאכה מעולים המייצרים דלתות פנים בעיצובים ייחודיים לפי דרישה בהזמנה אישית.

    סוגי העץ המשמשים לדלתות פנים

    דלתות במרכז

    להלן מספר סוגים של עצים מהם ניתן לייצר כיום דלתות פנים:

    • אגוז אפריקאי – סימן הזיהוי של עץ האגוז האפריקאי הוא המרקם הפראי והייחודי והגוון החום העשיר שלו. מדובר על עץ בעל דרגת חוזק גבוהה במיוחד (4 בסולם הנע בין 1-5) המשמש בעיקר ליצירת משטחי עבודה, חזיתות מטבח ודלתות פנים. קל מאוד לעבוד עם עץ האגוז האפריקאי והנוכחות המיוחדת שלו מוסיפה חן ויופי לכל חלל מגורים.
    • עץ דובדבן – הגוון של עץ הדובדבן ייחודי ביותר שכן מדובר על עץ בעל גוון חום אדמדם. אמנם מדובר על עץ שעלותו גבוהה יחסית, היקר בכשלושים אחוז מעץ המייפל למשל, אך אין ספק שמדובר על השקעה משתלמת. אחד החסרונות של עץ המייפל נעוץ בעובדה שמדובר על עץ שצבעו נהיה כהה יותר במהלך השנים, בעיקר בעקבות החשיפה לשמש.
    • עץ אגוז אמריקאי – הן המרקם והן הגוון החום כהה עד אפרפר של עץ האגוז האמריקאי ייחודיים ביותר. מדובר על עץ בעל פעילות מועטה וצפיפות בינונית שלא נוטה לשנות את הגוונים שלו במהלך הזמן.
    • עץ מייפל – ישנם מספר סוגים של עץ מייפל שניתן לייצר מהם דלתות פנים, החל במייפל הרך שניחן בכתמים בצבע חום עד אפור וכלה ב- quilted maple שניחן בדוגמאות שובות עין המזכירות שמיכה מפוארת. מדובר על עץ בעל מרקם חלק מאוד, בעל צפיפות גבוהה ודרגת חוזק גבוהה, המאופיין במראה יוקרתי במיוחד.
    • עץ מלאכותי – לצד העצים שהוזכרו לעיל, ישנו מגוון רחב של חומרים המיוצרים באופן תעשייתי בתהליכים שונים בהם מביאים לעולם תרכובות עץ מסוגים שונים. בין היתר מדובר על סיבית, סנדביץ’, HDF ועוד. היתרון הגדול של חומרים אלו בא לידי ביטוי בעלות הנמוכה שלהם שיכולה להיות אף נמוכה באופן משמעותי בהשוואה לעלות של העצים המלאים. עם זאת, מדובר על חומרים פחות עמידים ופחות חזקים כשבדרך כלל המראה שלהם גם מרשים הרבה פחות מהמראה של דלתות הפנים המיוצרות מעץ מלא.

    לאחר שבוחרים את העץ המתאים ביותר תוך התחשבות במסגרת התקציבית, באווירה העיצובית הכללית השולטת בבית וברמת היוקרה הרצויה, ניתן להמשיך ולבחור סוגים שונים של חיפויים או תוספות שונות. כך לדוגמה ניתן לשלב בדלתות הפנים מגוון רחב של חומרים על מנת לשדרג את מראה הדלת כמו לדוגמה זכוכית אטומה או שקופה, אבנים צבעוניות ואפילו עיטורים ממתכת.

    כמו כן במידה ובוחרים בדלתות פנים המיוצרות מעצים נחותים יחסית כמו למשל דלתות המיוצרות מעץ לבוד, שבבית או סיבית, הרי שניתן לשדרג את מראה הדלת באמצעות הדבקת ציפוי בעל מראה יוקרתי בדרגת גימור גבוהה. הציפוי הנפוץ ביותר בהקשר זה הוא הפורניר, העשוי משכבה דקה מאוד של עץ משובח שניתן לעצב במגוון רחב של צורות המשמש להגנה על הדלת ומשווה לה מראה יוקרתי יחסית.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות