close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    סוגי העץ לדלתות

    18.04.2017

    אין ספק כי העץ מהווה את ה- “כוכב” הראשי בכל דלת שהיא (כניסה או פנים) כאשר לעיתים ניתן יהיה למצוא בדלתות השונות גם שילובים של זכוכית ופסי מתכת עדינים. ועדיין, למילה “עץ” ישנן פרשנויות רבות בעולם הדלתות וזהו המקום לסקור אותן על מנת שתוכלו לבצע רכישה משוכלת.

    עץ מלא

    העץ המלא והגושני משמש את האדם במגוון הרחב ביותר של פרטי הריהוט לרבות מערכות ישיבה, שולחנות סלוניים, ארונות מטבח וכך גם לגבי דלתות הבית. דלתות מעץ מלא הינן כבדות ביותר ועל כן ידועות בכושר הבידוד התרמי והאקוסטי שלהן. הן יקרות יחסית, צבועות בחומרים אשר נועדו לשמור על שכבת העץ החיצונית והעיצוב שלהן תלוי בסוג העץ הגושני הנבחר כגון האגוז, הדובדבן, הטיק ועוד. יש לקחת בחשבון כי בדומה למקרה של דלתות כניסה מעץ, גם דלתות פנים העשויות מעץ גושני זקוקות למשקוף חזק אשר יחזיק אותן היטב כך שבמקרים רבים עולה הצורך למשקופים מעץ מלא בהתאם.

    סנדוויץ’

    דלתות הסנדוויץ’ הינן נפוצות ביותר במחוזותינו, בדיוק כמו שאר האלמנטים אשר עשויים מעץ סנדויץ’ כגון ארונות מטבח, ארונות אמבטיה ועוד. הסנדויץ’ הינו עץ מתועש אשר עבר עיבוד עד ליצירה של לביד בעובי משתנה. דלתות הסנדוויץ’ מאופיינות בחוזקה רבה אך עדיין לא שוקלות משקל רב כמו דלתות העץ הגושני. כמו כן, דלתות הסנדוויץ’ אינן “סובלות” מים ועל כן מצופות בחומרים שונים לשם מניעת חדירת הלחות לתוכן. מאחר ולסנדוויץ’ אין אופי עיצובי משל עצמו, החיפויים השונים הם אלו אשר קובעים את העיצוב הסופי.

    MDF

    ה- MDF הינו חומר אשר עשוי מתערובת של נסורת ושבבי עץ אשר עברו תהליך מתועש של השרייה במים, ייבוש והדבקה מחדש. התוצר הסופי הינו דלת פנים חזקה אך קלת משקל, בעלת יכולת לקבל על פני השטח שלה לא רק דבקים כמתווכים לציפויים שונים (פורמייקה, למינטו, פורניר) אלא גם יכולת לעבור צביעה בתנור (אפוקסי) במגוון צבעים. דלתות ה- MDF לכשעצמן רגישות ביותר למים ועל כן זקוקות לצביעה או חיפוי ואינן יכולות לעמוד בפני עצמן.

    סיבית

    הסיבית מהווה פסולת של תעשיית העץ אשר נטחנה במגרסה מיוחדת בשילוב דבקים. באופן זה נוצר חומר דחוס אשר ממנו ניתן ליצור לוחות קלי משקל. דלתות הסיבים מתאימות לשימוש רק בחדרים אשר אינם לחים שכן חומר זה רגיש ביותר ללחות. לא מומלץ להשתמש בדלתות אלו גם באזורים לחים פר הגדרה כגון מישור החוף. דלתות הסיבית הינן קלות משקל ואחד החסרונות הבולטים שלהן הוא שהברגה בהן פוגעת בהן בצורה משמעותית.

    חשוב לציין כי בכל הדלתות אשר אינן עונות על הקריטריון של דלתות עץ גושני, לעיתים רבות המילוי בתוכן יהיה מורכב מסיבית דחוסה כגון הפלקסבורד או הכוורת, על מנת להפחית מהמשקל ועדיין לענות על הצרכים המצופים מדלתות הבית- הבידוד האקוסטי והתרמי. חברת לידור דלתות תשמח להעניק לכם את הייעוץ המלא לגבי בחירת הדלתות המתאימות לכם ומציעה לכם מגוון עצום של דלתות מכל סוגי החומרים והסגנונות.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות