close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    סוגי דלתות פנים

    18.04.2017

    בהילקח בחשבון כי כל חדר זקוק לתכונות ספציפיות מדלת הפנים המיועדת לו ובשילוב העובדה כי בסופו של דבר מדובר באלמנט אשר תופס במצטבר שטח די נכבד בבית, הרי שחשוב להפעיל המון שיקול דעת כאשר רוכשים דלתות לפנים הבית. הצעד הראשון לקראת בחירה נבונה ומיוחלת הוא לדעת אילו סוגי דלתות קיימים ומהו ההבדל ביניהן. להלן סקירה מקוצרת.

    חומרים

    דלתות פנים הינן דלתות אשר בדר”כ עשויות על טהרת העץ, בין אם מלא או מתועש. כל דלת שכזו מגיעה עם משקל עצמי, יכולות בידוד ויכולות עיצוב שונים לחלוטין. מבין סוגי המילוי לדלתות פנים להלן הנפוצים שבהם :

    • עץ מלא – נחשב לאיכותי ביותר אך יחד עם זאת כבד. דלתות אלו אינן מתאימות לחדרי ילדים (למניעת פציעות) אך בהחלט מתאימות לחדרי שינה שכן הן מבודדות היטב מבחינה תרמית ואקוסטית.
    • פלקסבורד – חומר דחוס המקנה לדלתות יכולות בידוד מרשימות. החומר אוחז היטב כל סוג של חיפוי בין אם מדובר בצבע, פורמייקה, למינטו ועוד.
    • כוורת – פנים דלתות הכוורת מורכב מקרטון דחוס בדרגות צפיפות שונות (בין 40 ל- 80 אחוז). ככל שהחומר צפוף יותר כך הדלת יותר איכותית יותר אך יש לציין כי מילוי זה רגיש ביותר למים ולחות ועל כן על יצרן הדלת חייב לצפות אותה בצורה שהיא לא פחות ממושלמת.
    • פוליאורטן מוקצף – מילוי זה משמש לטובת ייצור דלתות פנים מפלדה דקה. התוצאה הסופית הינה דלתות חזקות ביותר ויחד עם זאת, קלות משקל ומועמדות ראויות לציפוי בשלל הסוגים הקיימים לרבות צביעה בתנור.

    ציפויים

    ישנם ציפויים רבים המשמשים לטובת חיפוי דלתות הפנים. תפקיד הציפויים הינו משולש וכולל את צרכי העיצוב, התפקוד וההגנה על הדלתות. להלן מספר סוגי ציפויים נפוצים :

    • פורניר – לוח דק של עץ מלא אשר משמש לצרכי ציפוי רהיטים. מראה הדלת ייגזר מסוג הפורניר, כלומר, מאיזה סוג של העץ הוא נלקח, דבר אשר משפיע על המראה (טבעות למשל או חלק) והצבע.
    • פורמייקה – חומר תעשייתי בעובי שנע בין 0.8 ל- 1.2 מ”מ ומשמש לצרכי ציפוי רהיטים. הפורמייקה מגיעה עם מספר רב של אפשרויות גוונים וצבעים אך גם מרקמים אשר נעים בין חלק מאוד למחוספס.
    • למינטו – דלתות פנים אשר מצופות בחומר אשר כולל מספר שכבות של פורמייקה ובחלק החיצוני ביותר שכבת למינציה. דלתות אלו עמידות ביותר בפני מכות ושריטות ומגיעות במגוון הרחב ביותר של הצבעים והעיצובים.

    מנגנון הסגירה

    מלבד למנגנון הפתיחה הרגילה עבור דלתות ראוי לציין גם את דלתות ההזזה השונות. דלתות הזזה הינן דלתות אשר נעות על גבי מסילה ובעת פתיחה מלאה “מסתתרות” מאחורי הקיר, מה שמגדיל את שטח האחסון לידן. סוג אחר של דלתות אלו כולל יצירת מעין כיס אליו נכנסות הדלתות בעת פתיחה. דלתות אלו מתאימות בעיקר לחדרי ילדים, יחידות הורים, חדר השירות ואף ליציאה למרפסת.

    חברת לידור דלתות מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של דלתות פנים מכל הסוגים ובהתאמה אישית תוך ליווי מלא של הלקוח החל משלב הייעוץ וכלה בהתקנה על הצד הטוב ביותר. בקרו אותנו בחנות והתרשמו במגוון, היופי והאיכות הבלתי מתפשרת.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות