close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    מתי להעדיף דלתות הזזה – ומתי לא

    18.04.2017

    דלתות פנים נועדו לעמוד בשתי משימות בו זמנית, כאשר דלתות בעלות מנגנון הזזה עושות זאת על הצד הטוב ביותר. מצד אחד, עליהן להוות את המחסום לחלקים הפנימיים בבית ולתחום אותם ומאידך, לעמוד בדרישות העיצוב המצופות מהן כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. בעוד הדלתות ה- “רגילות” סובבות על צירן, דלתות ההזזה “מחליקות” על גבי מסילה כך שהפתיחה (והסגירה) שלהן אופקית לחלוטין. מנגנון ייחודי זה מעניק לא מעט יתרונות למשתמש וכאן נלמד מעט יותר כיצד ניתן לנצל את התכונה הזו לטובתנו ומתי כדאי להשתמש באמצעים הרגילים.

    מהי דלת הזזה?

    דלת הזזה הינה דלת אשר נעה על ציר אופקי, באמצעות גלגלים ומיסבים הנעים על גבי מסילה. הדלת למעשה נפתחת ונסגרת ללא שינוי זווית והיא עושה זאת ע”י הסתה במקביל לקיר או באמצעות הסתה אל תוך כיס המוצמד לקיר. כאשר מותקן כיס, דלתות אלו במצבן הפתוח הינן נסתרות מן העין לחלוטין. ניתן למצוא דלתות הזזה בעלות כנף (לוח) אחת או שתיים וממגוון רחב ביותר של חומרים לרבות זכוכית, עץ מלא, דלתות בצביעה אטומה ועוד.

    מתי כדאי להשתמש בדלתות הזזה?

    מפאת מנגנון ההסטה של דלתות מיוחדות אלו, האפקט הראשון אשר מורגש בשימוש בהן הוא החיסכון במקום. בעוד הדלתות הרגילות נעות על ציר ולכן בפתיחתן נגרמת הקטנה משמעותית של השטח הפנוי, דלתות ההזזה אינן משפיעות ולו במאומה על המקום הפנוי בחדרים אותם הן תוחמות. בנוסף, דלת הזזה פשוט אינה נטרקת לעולם! רוח אינה מזיזה אותה וילדים אינם יכולים להיפצע מהשימוש בה. לכן, דלתות ההזזה השונות מתאימות הן בתור דלתות פנים לחדרי ילדים והן בתור דלתות לחדרים קטנים או עמוסים כגון חדרי שירות וחדרי רחצה/שירותים קטנים. בנוסף, ניתן להשתמש בדלתות אלו גם בתור תיחום חדרי ארונות וזאת בעקבות יכולת החיסכון האלגנטית שהן מציעות לחלל. חשוב לציין כי דלתות ההזזה מתאימות במיוחד גם בתור דלתות יציאה לחצר או המרפסת או ליצירת מתחמים שונים בבית, פתיחתם או סגירתם לפי הצורך, לפינות אוכל, תיחום הסלון ועוד.

    ומתי לא כדאי להשתמש בדלתות הזזה?

    ראשית כל, לא כדאי להשתמש בדלתות הזזה בתור דלתות הכניסה לבית שכן לא ניתן למצוא דלתות שכאלו אשר עומדות בתקן הישראלי ושאכן יעמדו במשימת האבטחה המיועדת. שנית, דלת הזזה אינה יכולה להחליף את דלת הממ”ד וגם לא כדאי כל כך להשתמש בה בתור דלת לחדרי השינה של ההורים, שכן יכולות הבידוד של המנגנון אינן זהות לאלו של דלתות הפנים הרגילות.

    דלתות הזזה איכותיות הן כאלו אשר עשויות מחומרים איכותיים, מעוצבות באופן מותאם אישי ובעלות מנגנונים חזקים אשר לא יגלו תקלות לאורך שנים רבות. בלידור דלתות תמצאו את כל סוגי הדלתות לבית ולמשרד, ייעוץ מקצועי וליווי מלא לכל אורך תהליך הרכישה, עד להתקנה ולקבלת האחריות המלאה.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות