close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    למה לבחור דלתות מעץ אורן?

    17.04.2017

    יתרונות דלתות אורן

    ולנו מודעים לכך שיש חומרי גלם רבים מהם יוצרים רהיטים בכלל ודלתות בפרט. עם זאת, אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב קהל המתעניינים להחליף את דלתות ביתם, (בין אם מדובר על דלתות פנים לבית ובין אם מדובר על דלת פנים למשרד), היא מדוע דווקא לבחור דלת מעץ מסוג מסוים על פני דלת מעץ מסוג אחר?, בדיוק אודות השאלה הזו נענה במאמר הזה.

    דלתות אורן – למה כן?

    1.מחיר-אחת הסיבות המרכזיות אשר הופכות את עץ האורן ואת דלתות עץ האורן לכה אהודות ונמכרות היא בשל המחיר האטרקטיבי שלהן. על כן, ניתן להוסיף את הפרמטר של “המלחמה על תשומת ליבו של הלקוח”, עקב התחרות בענף והרי לכם מחירים ומבצעים נהדרים.

    2.עיבוד קל – סיבה נוספת לבחירת עץ אורן, היא העובדה שמדובר על עץ שניתן לעבד בצורה מאוד קלה ומהי המשמעות?, המשמעות באה לידי ביטוי במבחר עצום של דלתות מעוצבות – החל מדלתות קלאסיות, כפריות וכלה בדלתות מעוצבות בטוב טעם ובייחוד משגע.

    3.עץ קל – המשמעות היא אולי פחותה לבעל הדלתות, אך מדובר על עץ שמאוד קל להרכיב ולפרק אותו. הדבר יורגש כאשר רוצים להוציא את הדלת מהציר שלה מסיבה מסוימת.

    4.עיצוב-עץ אורן מגיע במגוון רב של גוונים, מה שאומר שניתן ליהנות מעץ בעל צבע טבעי לעיצובים מרובים בבתים.
    אחת הבעיות הפופולריות ביותר בקרב דלתות, (בייחוד כשמדובר על בתים עם ילדים) היא העובדה שדלתות אלו נשרטות וחוטפות מכות בקלות. כשהדבר קורה בעץ אורן אין בעיה, כיוון שניתן לתקן אותה במהירות.

    חשוב לזכור: בעיה נפוצה בדלתות היא בעיית מזיקים וכאן דלת האורן נופלת כיוון שמדובר על עץ קל לכרסום ולכן מומלץ לערוך שילוב חומרי גלם – משקופים מעץ עבה יותר והדלת עצמה מעץ אורן, ניתן גם לבצע ריסוס לפניכן, לדאוג לצביעה נגד מזיקים וכדומה.

    מחפשים דווקא לראות קולקציית דלתות פנים לביתכם? היכנסו לקישור המצורף.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות