close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    למה כדאי לך לבחור בדלתות כניסה מעוצבות מעץ?

    18.04.2017

    היתרונות של דלת כניסה מעץ

    מדוע עדיף לך לבחור בדלת כניסה מעוצבת מעץ (רגיל או מלא) מאשר מחומרי הגלם הרבים האחרים שניתן למצוא?

    יתרון 1: חומר הגלם – בעבר חומרי גלם אחרים בתחום “היו מאפילים” על העץ ובכל מיני תחומים החל מהטענות שמא חומר גלם זה אינו חזק ומאסיבי מספיק נגד פריצות, חומר שאיננו מסוגל להתמודד עם נזקי מזג האוויר השונים וטענות נוספות. היום לעומת זאת, בזכות הטכנולוגיה המדהימה, העץ חווה שינוי תדמיתי של ממש.
    כיום דלתות אלו הן חזקות ולעיתים גם משלבות בתוכן חומרי גלם נוספים בכדי להוסיף מימד של בטיחות וביטחון מפני פריצות (קרי, עץ משולב עם פלדה, עץ עם מילוי שונה בכדי לייצר דלתות חזקות יותר ועוד).

    יתרון 2: העיצוב – ניתן לומר שבתחום הנ”ל – דלתות העץ תמיד הובילו וכעת, כאשר הטכנולוגיה באלמנט הבטיחות הגיעה גם אל מחוזם של הדלתות הללו, הרי שהשילוב בין השניים הופכות אותן למנצחות בעיני רבים. העיצובים של דלתות העץ הן מדהימות וזאת בשל המגוון העצום של סוגי העצים שקיימים, בסוגים מגוונים של צבעים. הרבה יותר קל לעצב (“לפסל”) בחומר גלם כמו עץ ולכן ניתן ליהנות בדלתות אלו מעיצובים הרבה יותר מגוונים, יותר מיוחדים ויצרתיים.

    יתרון 3: התיקונים – אחת הבעיות הנפוצות ברכישת דלתות הן חוץ והן פנים – היא העובדה שאם קורה משהו לדלת – שריטות או פגיעות אחרות, כמעט בלתי אפשרי לתקן את הדלת ולהביאה למצב הקודם בשל חומר הגלם עצמו. לעומת זאת כאשר מדובר על דלת מעץ ניתן לגלף אותה, לשייף ולהחזירה למצבה הקודם. אפשרות זו חוסכת כספים רבים ללקוחות שלא צריכים, בשל המראה “הפגוע” של הדלת, להחליפה בחדשה אלא ליהנות מאפשרות של תיקון והחזקת הדלת עוד שנים רבות.

    יתרון 4: מחירים – מכיוון שיש סוגים רבים של עץ, הרי שהמחירים הם הרבה יותר גמישים ונוחים לכיס.
    כמובן, חשוב לקחת בחשבון, שככול שהעץ הינו חזק ונחשב יותר, כך המחיר שלו יהיה בהתאם. לדוגמא: עץ מלא יהיה היקר ביותר, אחר כך עץ גושני, עץ בוק וכן הלאה.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות