close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    ידיות לדלתות פנים

    ידית לדלתות 13.02.2020

    סוגי דלתות פנים והפרמטרים החשובים לבחירה

    עיצוב הפנים שלנו הוא חשוב מאוד לנו, ולכל מי שנמצא בבית. אנו רואים בעיצוב של כל דלת ודלת בבית כחשיבות עליונה מבחינת האיכות שלה, מבחינת העיצוב שלה, ותוך כדי שאנו משלבים מקצועיות רבה על מנת שהלקוח יהיה מרוצה. הרצון של הלקוח הוא מעל הכל מבחינתנו, מהסיבה שללקוחות יש הרבה דרישות לדלת. אחד הדברים החשובים בעיצוב הדלת ובתכונותיה, היא ידיות לדלתות פנים. לידיות יש חשיבות גדולה מאוד מהרבה מאוד סיבות, לכן חשוב להשקיע בהן לא פחות מבדלת עצמה.

    אילו סוגי ידיות קיימות בדלתות?

    ישנם מספר סוגי ידיות נפוצות מאוד בהרבה מאוד בתים בישראל. סוג הידית בדלת הוא לרוב לפי נוחות, ולפי הטעם שלכם:

    כפתור – סוג ידית זו היא ידית שנפתחת בסיבוב של הכפתור לצד הפתיחה. סוג פתיחה זה הוא סוג שאנשים רבים משתמשים בו בגלל הנוחות והפשטות שלו. הנעילה של הידית בדרך כלל מתבצעת על ידי לחיצה על הכפתור שנמצא על הידית, וכאשר רוצים לשחרר את הנעילה, פשוט מסובבים את הידית לפתיחה רגילה.

    סטנדרט – הידית הרגילה שכולם מכירים, והיא הנפוצה ביותר. הדלת ננעלת באמצעות מפתח רגיל, חלק מהדלתות מכילות את המפתח מובנה, וחלק מהדלתות דורשות מפתח לפתיחה.

    אלקטרוניות – דלתות אלה נפתחות באמצעות ידית אלקטרונית שאפשר להגדיר אותה, או על ידי תביעת אצבעות, או על ידי זיהוי של העין, או על ידי הגדרה אחרת כלשהי. ידית דלת זו היא מנגנון הפתיחה שמוגדר.

    מדוע חשוב להשקיע בידיות הדלת?

    לדלתות יש חשיבויות רבות מאוד שצריך לקחת בחשבון, ורובן מדברות על בטיחות. בטיחות המבנה זהו דבר מאוד חשוב, לא משנה מי נמצא במבנה או אם אין אף אחד במבנה. ישנם מספר דברים שאנו מצפים בהן את הידיות על מנת שהן יהיו בטוחות לשימוש:

    התחשמלות – ידיות העשויות מברזל עלולות להוליך חשמל. הסיכוי לכך הוא מאוד נמוך, אך עדיין חשוב לקחת בחשבון שאם אדם מתחשמל כאשר הוא אוחז בידית של הדלת, הוא לא יצליח לשחרר את היד שלו. החשמל גורם לאינסטינקט של השרירים להתקשות ולא להרפות מהידית. מצב זה הוא מסוכן מאוד כאשר אין שום אדם שנמצא בסביבה, למרות שמצב זה הוא קלוש.

    חום – שיטה נפוצה לדעת אם בצד השני של הדלת יש שריפה, היא על ידי נגיעה בידית. בכדי שתוכלו להרגיש זאת מבלי לפצוע את עצמכם, הידיות עשויות מחומר שמוליך חום, אך לא ברמה גבוה מאוד שעלולה להשאיר לכם כוויות.

    עיצוב – בנוסף לבטיחות השימוש בידיות, חשוב שהידית תהיה תואמת לדלת, ותהיה תואמת לחדר שבו היא נמצאת.

    תוכלו למצאו את הידיות המתאימות ביותר לדלתות שלכם בקטלוג ידיות שלנו, להתרשם ממגוון סוגי הידיות וממגוון דלתות פנים שיש לנו להציע לכם ולדעת כי הבחירה שאתם תעשו, זו בחירה שמתאימה לחדר שלכם, לדלת, והכי חשוב שהיא תהיה בטוחה לשימוש.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות