close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    חידושים אחרונים בתחום הדלתות

    ויטראז 5505 07.03.2018

    3 טרנדים האחרונים בתחום הדלתות

    בשנים האחרונות, יותר אנשים מבינים את החשיבות של בחירת דלת מתאימה לבית. מלבד בחירה בדלתות יפות, חשוב לבחור בדלתות שימושיות שיתאימו לאזור בבית ויחזיקו מעמד זמן רב. במאמר זה נציג את שלושת הטרנדים האחרונים בתחום הדלתות שיקנו לבית מראה יוקרתי וייחודי.

    דלתות מעוצבות

    בתקופה האחרונה, הבית הישראלי, לא מסתפק בדלתות פשוטות ובוחר דלתות מעוצבות.
    כיום, ניתן למצוא מגוון של דלתות עם צורות פתיחה שונים, כגון: דלת כפולה, דלת עם כיס פנימי ועוד. כמו כן, כיום יש דלתות יוקרתיות עם עיצובים מיוחדים שלא היו בעבר.  אחד הפרמטרים שחשוב להתייחס אליהם, לפני קניית דלת הוא פתח הדלת.
    כדאי לבדוק את הפתח ולהתאים אותו בהתאם כי ישנן דלתות רחבות לעומת דלתות צרות.
    מומלץ לבחור בדלת שמשדרת יוקרה ונותנת אווירה נעימה לבית.

    דלתות עשויות מחומרי איטום

    אחד הטרנדים האחרונים בתחום הדלתות הוא בחירה בדלתות אטומות.
    כאשר, אנו בוחרים דלת לאזור בבית, חשוב לבחור בדלת שימושית עבור אזור זה בבית. כמו כן, יש כיום דלתות שלא היו בעבר, כגון: דלתות אקוסטיות. היתרון בדלתות אילו שהן אטומות לרעשים, בנוסף, קיימות דלתות הידרו, דלתות אילו הינן אטומות למים והיתרון שלהן שהן עמידות למים ולכן נשמרות לזמן רב מאוד.  בנוסף, יש דלתות עם מנגנון נעילה מגנטי כאשר מומלץ להתקין דלתות אקוסטיות, בחדרים רועשים מאוד שפונים אל הכביש, כמו כן, כדאי להחליף לדלתות הידרו בחדרי אמבטיה או בשירותים, כיוון שהן עמידות מפני חדירות לחות ורטיבות.

    דלתות עם מנגנון נעילה ייחודי

    טרנד נוסף הוא דלתות עם מנגנון נעילה ייחודי, דוגמא לכך היא דלת הזזה ייחודית שכאשר סוגרים אותה היא נכנסת לתוך הקיר והיא לא נראית. היתרון הגדול בכך שהיא חוסכת מקום רב וזה אידאלי עבור מקומות עם חלל קטן. המנגנון החדיש מצוין עבור בתים עם ילדים קטנים מאוד, מנגנון זה מקנה בטיחות מרבית בכך שהוא מאפשר לסגור את הדלת כך שילדים קטנים לא יתקעו בה בעת משחק או ריצה.
    נוסף לכך, דלתות אלו נוחות מאוד לשימוש ועמידות לאורך זמן רב.  מומלץ להתקין דלתות הזזה, בחדרי ילדים בשביל הבטיחות שלהם. כמו כן, כדאי לשים במרפסות ובחדרים קטנים על מנת לחסוך במקום.

    לסיכום – כאשר אנחנו בוחרים בדלת לבית חשוב מלבד בחירת עיצוב מתאים לחשוב מהי מטרת הדלת ולבחור דלת מתאימה, לדוגמא: בחדר רועש מאוד נבחר בדלת אקוסטית ובחדרי אמבטיה נעדיף לבחור בדלת הידרו שהיא אטומה למים ולחות כדי שתישמר לתקופה ארוכה.עוד פרמטר חשוב שיש להתייחס אליו היא גודל הדלת וכיוון הפתיחה שלה. מומלץ מאוד לפני קניית דלת חדשה לעשות השוואת מחירים בין החנויות השונות, לבדוק את מגוון הדגמים הקיימים בחנות ולהתייעץ עם מומחים בנושא דלתות. כמו כן, כדאי לבדוק את המידות של הדלת בבית לפני שמגיעים לחנות כדי לראות אם היא תתאים בגודל.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות