close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלת לבית לא קונים בכל מקום – רק אצל לידור דלתות

    17.04.2017

    פרמטרים חשובים לבחירת דלתות לבית

    כל אדם המעוניין לרכוש לעצמו דלת – בין אם לביתו הפרטי ובין אם לנכס ציבורי, צריך לשאול את עצמו את השאלה הזו: למה לי לקנות דווקא ממקום X ולא ממקום Y?. זו שאלה חשובה ויתרה מכך – בזכות שאלה זו ניתן להגיע להחלטה נכונה יותר ולרכישה הרבה יותר משתלמת. בואו נסביר.

    דלתות לבית במגוון אפשרויות

    דלתות הן מוצר שלא רוכשים או מחליפים לעיתים קרובות, אלא אחת לכמה שנים ובשל כך, חשוב מאוד להיות ממוקדים בעת החיפוש ולבצע רכישה חכמה. אנו בלידור דלתות מציעים מגוון של יתרונות, אשר הופכים את הרכישה לכדאית ומשתלמת והם:
    1.מחיר – מחירים אטרקטיביים הם חלק בלתי נפרד מאיתנו ולכן אנו מציעים מחירים מאוד משתלמים בכל סוגי הדלתות – כניסה ופנים, עיצובים חדישים, עיצובים מודרניים, קלאסיים, עיצובי וינטג’ וכדומה.
    יתרה מכך – ניתן למצוא אצלנו מחירים משתלמים ברכישה של מספר של דלתות יחד, דבר שחוסך כספים.

    2.עיצובים – מכיוון שאנו חיים ונושמים את התחום שנים רבות אנו מעורים בתחום ניתן למצוא אצלנו סגנונות מגוונים. בזכות העיצובים הרבים שאנו מציעים ניתן להתאים לכל חדר את הסגנון העיצובי שרוצים להשיג או לחילופין “לשחק עם הצבעים” של הדלתות וליהנות מקונספט נהדר.

    3.אחריות ומקצועיות – אנו מעניקים לקהל לקוחותינו אחריות על המוצר שהם רוכשים אצלנו, התקנה שנעשית אך ורק על ידי טובי המקצוע בכדי שאיכות המוצר הנרכש לא תיפגע וכמובן הכוונה מקצועית לאורך כל התהליך.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות