close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלת ביטחון – מתי מומלץ ועל מה להתמקד?

    17.04.2017

    כל מה שכדאי לדעת לפני רכישת דלתות ביטחון

    זוכרים את התקופה בה היינו רוכשים דלתות כניסה פשוטות? דלתות מחומרי גלם שונים ופשוטים, ללא מערכות/מנגנונים חכמים יותר מדי. ובכן, התקופה הזו השתנתה לחלוטין.
    השנים חלפו והטכנולוגיה התפתחה, דבר שאפשר לגנבים רבים לדעת כיצד להתגבר על המנעולים הישנים וכיצד לפרוץ אותם. אין ספק שחברות דלתות רבות היו צריכות לדעת כיצד להעניק מענה לבעיית הביטחון של קהל לקוחותיהם ובמהרה.

    דלתות ביטחון – מה לבדוק טרם הרכישה?

    יש כיום סוגי דלתות רבים מחומרי גלם רבים ולכן כאשר רוצים לרכוש דלת ביטחון, חשוב לבדוק, האם מדובר על דלת העשויה מחומר גלם חזק, כמו לדוגמא: פלדה, ברזל, אלומיניום ועץ מלא. אלו הם חומרי הגלם הנחשבים ביותר מבחינת אמינות וחוזק כנגד פריצות. עם זאת, ישנם אלמנטים נוספים המתווספים לחומר הגלם עצמו, כמו למשל: אם בעבר צירי הדלת היו גלויים לעין ובשל כך, “נוחים לפריצה” ,הרי שכיום הדלתות החכמות כנגד פריצות הנן בעלות צירים מוסתרים, מה שמונע מהגנבים “לעקור את הדלת ממקומה”.
    כאמור, חשוב מאוד שלדלת תהיה “נעילה אוטומטית”, המשמעות היא שגם אם האדם שוכח לנעול את דלתו, הדלת נסגרת באופן אוטומטי, מה שמפחית משמעותית את הסיכוי לפריצה.

    אז נכון, המנעולים הרגילים הם חזקים, אך מנעולים “בשושה ממדים” נחשבים כחדשים והטובים ביותר בתחום, מדובר למעשה על בריחי נעילה שמאוד קשים לכיפוף.

    מתי לרכוש דלת ביטחון?

    ראשית כל, תמיד מומלץ להשקיע סכום גבוה (יחסית) מאשר דלתות כניסה “רגילות”, בכדי ליהנות משקט וביטחון לשנים רבות קדימה.
    מומלץ מאוד לעשות זאת כאשר חווייתם בעבר פריצה, במידה ואתם מעוניינים לעלות את תחושת הביטחון, אם אתם רוצים כבר תקופה להחליף את דלת הכניסה הרי שמומלץ מאוד להתקדם הן מבחינת העיצוב והן מבחינה טכנולוגיית.

    מאילו חומרי גלם?

    חשוב להבין שכאשר מדובר על ביטחון ומדובר על נושא כה חשוב כמו דלת כניסה, הרי שלחומר הגלם יש חשיבות רבה יותר מאשר דלתות פנים ומדוע? ובכן, מכיוון שמדובר על פרמטר שיקבע האם הדלת תצליח לעמוד בפני פריצות או לא.
    הדלת בעלת חומרי הגלם הבטיחותיים ביותר שישנם הם: דלתות פלדה, דלתות מאלומיניום, דלתות מברזל ודלתות מעץ מלא.

    כמו כן, כל אחת מחומרי הגלם הללו נחשבת לנהדרת ויכולה לספק את האלמנטים החשובים של ביטחון.
    חשוב לקחת בחשבון את נושא הידיות והמנעולים שחייבים להיות בעלי רמת טכנולוגיה גבוהה כך, שלמעשה, יהיה ניתן להיות סבורים ובטוחים שאת נושא הטכנולוגיה והבטיחות “סגרתם” במהלך חיפוש אחר הדלת האולטימטיבית.

    דלת ביטחון עם בטיחותית ועיצוב נהדר

    אז מה לגבי העיצוב של דלת הכניסה? ובכן, אם בעבר דלת בטיחותית לא עמדה בסטנדרטיים השונים של הרוכשים, הרי שכיום הדבר השתנה מקצה אל קצה. כיום ניתן למצוא מגוון של עיצובים מרהיבים ואפילו שילובים של חומרי גלם, לדוגמא: דלת פלדה עם פסים אלומיניום. דלת עץ בשילוב של פלדה. שילוב של ברזל עם אלומיניום. דלת מעץ מלא במגוון של עיצובים יפהפיים ובגוונים שונים.

    כמו כן, ניתן למצוא גם צבעים שונים של דלתות פלדה, החל מצבעים כחולים, שחורים, לבן ואינסוף אפשרויות נוספות. על מנת לדעת בוודאות שרוכשים דלת בטיחותית ויפהפייה מחברה ברמה גבוהה, יש לבדוק האם זו מעניקה אחריות על המוצר, האם המחיר שהיא מציעה משתלם וכמובן האם במחיר הרכישה כלולים גם השירותים הנלווים של התקנת הדלת (שחייבת להיעשות על ידי בעל מקצוע ברמה גבוהה) וכמובן הובלתה.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות