close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים מעוצבות לחדרי ילדים

    18.04.2017

    ילדינו היקרים, קטנים וגדולים ככל שיהיו, מהווים את לב ליבו של הבית וכפועל בלתי נפרד מכך, גם ההתייחסות לחדרים שלהם צריכה להיות בהתאם. בהתייחס לחדרים אלו כמכלול, לא ניתן להפריד בין העיצוב הפנימי שלהם לאלמנט אשר סוגר, מגן ומשתלב עם שאר חלקי הבית – אלה הן דלתות הפנים. מהן הדרישות מדלתות פנים מעוצבות לחדרי ילדים וכיצד תבחרו אותן בצורה נכונה? להלן מספר דגשים שיעזרו לכם בתהליך.

    דלתות לחדרי ילדים – הדרישות המרכזיות

    ילדים תמיד יהיו ילדים. הם משתוללים ללא הרף, טורקים דלתות (לפעמים על האצבעות), מלכלכים תוך כדי משחק ועדיין אינם יכולים להיות גורם אשר ניתן לסמוך עליו לחלוטין. לאור זאת, דלתות פנים עבור חדרי ילדים צריכות להוות גורם משמעותי באבטחת החדר והפיכתו למקום בטוח, אך מבלי שהדבר יפגום בעיצוב וההרמוניה שכל כך חשובים בחדרים אלה. באופן מפורט יותר ניתן להגיד כי אלו הדרישות לדלתות של חדרי ילדים:

    • בטיחות – דלתות לחדרי ילדים צריכות להיות בטוחות ולמזער את הסיכוי לפגיעה. לשם כך ניתן לבחור במספר מאפיינים של דלתות ביניהם בחירת דלתות קלות משקל ו/או דלתות הזזה.
    • תחזוקה – דלת חדר הילדים הינה מועמדת לא רעה להיחבל ולהינזק ללא הרף. לכן, חשוב מאוד לבחור בדלת חזקה אשר מחופה או צבועה באלמנטים אשר עמידים בפני הכתמה או לפחות בכאלה אשר ניתנים לניקוי בקלות יחסית.
    • עיצוב – דלתות הפנים קובעות את הטון העיצובי של חדר הילדים כולו ולכן יש להשקיע מחשבה מרובה בבחירתן, מעבר לכל דלת פנים אחרת בבית. מגוון הסגנונות הוא עצום וניתן להתאים לכל חדר ילדים את הדלת המתאימה ביותר.

    דלתות אשר עונות על הקריטריונים שלעיל ראויות לתשומת לבכם. עמידה בתקן הישראלי, יכולת התאמה אישית ושימוש בלוחות ופרזולים איכותיים מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה.

    עיצוב דלתות לחדרי ילדים – למה כדאי לשים לב?

    כאמור, דלתות פנים מעוצבות לחדרי ילדים נועדו לשקף את המהות של חדר זה, האופטימיות ושמחת החיים. בבחירת דלת פנים לחדר הילדים חשוב לשים לב לשיקולים הבאים, אשר כולם סובבים סביב הפן העיצובי :

    • צבע הדלתות – האם ברצונכם לבחור צבע ניטראלי (לבן למשל) או להתאים את צבע הדלת למין הילד? תוכלו למצוא דלת בכל צבע ובכל גוון ולהתאים אותה לרצון הילד ועל פי הצבע השולט בחדר הילדים עצמו.
    • קווי גימור – דלתות רשמיות בעלות גימורים חדים אינן מתאימות ע”פ רוב לחדרי ילדים. עבור חדרים אלו גילופים, קימורים ופסי הפרדה ממתכת מתאימים הרבה יותר.
    • שטח פנוי – בהתאם לסעיף שמעל, גם מי שבוחר לעצב את הדלת עם קווים מיוחדים כדאי שישים לב כי עדיין נותר די מקום לתליית אלמנטים שונים על גבי הדלת כגון שלט הכניסה לחדר.
    • התאמה לפרטי ריהוט אחרים – דלתות עשויות מעץ או חומרים דמויי עץ ועל כן נחשבות כמעין המשך של שאר פרטי הריהוט שבחדר. רצוי לבצע התאמה של קווי העיצוב והצבעים השונים של דלתות הפנים לבין פריטי הריהוט בחדר כגון מיטת הילדים, הארונות ואף גופי התאורה.

    חברת לידור דלתות מציעה עבורכם את כל סוגי דלתות הפנים הקיימים עבור חדרי ילדים ולכל חדרי הבית. החנות וצוות הייעוץ המקצועי שלנו ערוך לשירותכם.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות