close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות פנים לבית במרכז

    17.04.2017

    מגוון עיצובים חדשניים של דלתות פנים

    עיצוב פנים לבית הוא לא הליך פשוט והוא כולל בתוכו פרטים רבים – אחד המרכזיים בניהם, (בניגוד למה שרבים נוטים לחשוב), טמון דווקא בדלתות פנים לבית. דלתות פנים לבית יכולות לעשות את ההבדל בין בית מעוצב ועכשווי לבין בית המשדר חוסר חינניות, עיצוב ישן ואפילו – עיצוב משעמם.

    דלת פנים לבית באזור המרכז והשרון – שאלות חשובות

    שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם בעודכם מגיעים לבחור דלת פנים לבית:
    1. האם אני צריך להחליף דלת אחת או מספר דלתות?
    2. אילו צבעים יתאימו יותר וישתלבו יותר בחלל בו הדלתות יוצבו?
    3. איזה עיצוב יתאים? כשחשוב לקחת בחשבון שאולי העיצוב של הבית עתיד להשתנות בעתיד.
    4. האם מדובר על דלת אשר אמורה להיות מוצבת “בחלל בעייתי”? (קרי, חדר האמבטיה).
    5. האם אנו רוצים ציפוי למינציה או ציפוי פורניר?

    קווים מנחים לבחירה

    כעת, בואו ניתן מספר קווים כללים שחשוב ללכת על פיהם כשרוצים לרכוש דלת פנים לבית בנוגע לנקודות שציינו לעיל.
    צבע הדלת צריכה להתאים מבחינת שני אלמנטים מרכזיים: צבעי הרהיטים והעיצוב הכללי שיש בבית, גודל החלל.
    גודל החלל הוא גורם עיקרי בכל הנוגע לבחירת צבע דלת הפנים בייחוד, כאשר מדובר על חלל קטן ואז מומלץ מאוד לבחור בדלת פנים בגוונים בהירים, על מנת שלא לייצור אשליה שמדובר על חלל קטן אף יותר. כמובן שבחללים גדולים בחירת הצבע מגוונת יותר.

    כאמור, חשוב לזכור שלכל צבע יש את השפעה שלו, לדוגמא: אם אתם מעוניינים ליצור מראה עשיר ואף ניתן לומר – דרמטי – מומלץ מאוד לבחור בדלתות מעץ בגוונים עמוקים ועשירים. בנוגע אל עיצוב הדלת, כמובן שמדובר על בחירה וטעם אישי אך פעם נוספת, יש לציין: אם אתם רוכשים עיצוב עכשווי-מודרני ועיצוב הבית שלכם הוא כפרי, הרי שזה לא כל כך יתאים.
    רצוי לבדוק מהו העיצוב של הבית שלכם, (גם אם אין קונספט ספציפי) ועל פי כך להחליט אודות בחירת עיצוב דלת הפנים. כמובן – תמיד ניתן ללכת על עיצוב סולידי, קלאסי שיתאים לכלל סוגי העיצוב.

    אז מה לגבי דלתות בחללים בעיתיים? ובכן, חשוב להבין שהדלת עצמה, בראש ובראשונה, צריכה להיבחר באופן טבעי וברור מאליו – על פי המקום בו היא תהיה מוצבת. כלומר, אם אנו מדברים על חדרים רגילים אין בעיה מיוחדת אך אם מדובר על דלתות לחדרי אמבטיה, הרי שמדובר על דלתות שחייבות להיות עשויות מחומרים עמידים בפני לחות, מים ורטיבות. פרטים אלו יש לברר טרם הרכישה.

    הבדלים בין הציפויים השונים

    הגענו אל החלק האחרון הנוגע אל ההבדל והחשיבות של ציפוי למינציה וציפוי פורניר. ציפוי למינציה נחשב כפחות עמיד בפני פגיעות, נשרט יותר בקלות ואי אפשר לתקן אותו במידה והדברים הללו מתרחשים אך הוא זול יותר, לעומת זאת ציפוי פורניר מחירו יותר יקר, אך במידה והוא נפגם בצורה כזו או אחרת אכן ניתן לתקן אותו, דבר חשוב מאוד בייחוד שיש ילדים בבית והדלתות יותר חשופות לפגיעות.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות