close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות עץ פשוטות אבל עם טוויסט

    17.04.2017

    דלתות עץ לשדרוג מראה הבית

    מעוניינים בעיצוב פנים כפרי?, החלטתם שאין כמו דלתות עץ לשדרוג מראה הבית?, נהדר!. אין ספק שזוהי החלטה נבונה ובעיקר – ואפנתית. בשנים האחרונות, בשל הטכנולוגיות השונות ששיפרו את איכות העץ לצד העיצובים הנהדרים והמרשימים של דלתות אלו, הן חזרו אל חיינו – ובצדק. במאמר הזה נבחן אילו דלתות עץ פשוטות קיימות, מאילו חומרי גלם, איך להתאים את חומר הגלם של הדלת לסוג החדר שבו היא עתידה להיות וכמובן – כיצד ניתן לשדרג מעט את המראה הפשוט.

    דלת עץ פשוטה – התשובות שלנו לשאלות שלכם

    אילו סוגי עץ קיימים וכיצד נתאים את החומר גלם לדלת שלנו?
    חומר הגלם – דלת עץ פשוטה מחומר גלם הנחשב פשוט, יהיה, לדוגמא: סנדביץ, פורמיקה, אלון, אורן וכדומה. חשוב להבין שככול שהעץ ברמה “פחותה” כך השחיקה שלו תהיה גבוה וקצרה יותר וכן, ישנה סבירות גבוהה שחומר הגלם עצמו לא יצליח להתמודד עם מים, רטיבות, לחות או שינוי בטמפרטורה מבלי שיפגע, (התנפחות, התקלפות הצבע וכדומה).
    עיצוב – החלק השני הנוגע בפרמטר של דלתות עץ פשוטות מתייחס, באופן ברור מאליו, אל עניין העיצוב. תחום עיצוב דלתות, (פנים וחוץ), התפתח בהופך דרמטי בשנים האחרונות, אך עדיין ניתן למצוא אנשים המעדיפים את העיצובים הסולידיים, הקלאסיים. דלתות פשוטות יגיעו באחת מהאפשרויות הבאות: ללא עיצוב כלל, דלתות עם עיטורים קטנים, דלתות פשוטות אך עם ידיות מעט יותר מפוארות בכדי להעניק לדלת מראה מרענן ומעניין, דלתות מעץ “פשוט” אך בגוונים בוהקים בכדי להעניק לדלת נוכחות ועוד.

    התאמת חומר הגלם למיקום הדלת – כאן מדובר על אחת הסוגיות החשובות ביותר בכל הנוגע אל רכישת דלתות ומדוע? ובכן, מכיוון שאנשים רבים לא מבינים את התחום לעומקו ורוחבו, אינם יודעים שלא כל חומר גלם מתאים ויתאים להם. לדוגמא: כאשר רוצים לרכוש דלתות למקומות לחים (כפי שציינו לעיל) חשוב לוודא שהעץ שבוחרים אכן עמיד לשינוי בטמפרטורות, מגע עם מים.
    לרוב, חומרי הגלם שיתאימו יהיו עץ גושני, עץ מלא, פלדה, פלדה בשילוב עם עץ חזק וכיוצא מכך. ברכישת דלת מהסוג הנ”ל מומלץ להשקיע מעט יותר כסף בכדי שזו תישמר לאורך זמן. לקריאה מעמיקה על דלתות הידרו, (העמידות בפני מים).

    מעבר לכך, כפי שכולנו יודעים, לילדים יש פחות רגישות לחפצים ולכן כאשר מדובר על דלת לחדרי ילדים מומלץ ללכת על חומר גלם יותר קשיח, שפחות נוטה להישרט או להיהרס בקלות. אחת האפשרויות הנ”ל היא דלת מעץ מלא, דלת בוק או מעץ גושני. כדאי לדעת  שגם אם מחליטים שלא לבחור את אחת מהאפשרויות הנ”ל, לרוב עץ הוא חומר גלם שניתן לשייף אותו ובכך, למעשה, להחזירו למצב הקודם גם אם הוא נפגע/נשרט/נהרס.

    דלת פשוטה מעץ אך עם אמירה אישית – מי מאיתנו לא רוצה להצליח לשלב בין מחיר אטרקטיבי, (כפי שדלתות פשוטות מעץ מציעות לנו), אך עם זאת להצליח ליהנות מדלת עם עיצוב או אמירה אישית? כולנו!. אז כיצד ניתן לעשות זאת? ובכן, כפי שהזכרנו במספר מילים, במהלך המאמר ניתן כיום לשלב בין חומרי גלם, לדוגמא: פלדה עם עץ, עץ עם זכוכית, (כשניתן ליהנות ממבחר עצום של סוגי זכוכיות – חלבית, שקופה, צבעונית וכן הלאה).  השילובים הללו מעניקים לדלת מראה חדיש, מעניין ובעיקר אישי המותאם באופן ספציפי לבית ולעיצובו.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות