close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות עץ לחדרים מדוע זה כדאי?

    18.04.2017

    היתרונות הרבים של דלתות עץ לחדרים

    לקוחות רבים שואלים אותנו מדוע דווקא לבחור באופציית דלתות עץ לחדרים?, הרי יש כל כך הרבה אפשרויות, למה ללכת דווקא על חומר הגלם הנ”ל לעומת חומר גלם אחר?, אין ספק שזו שאלה חכמה ונכונה שכל צרכן באשר הוא חייב לשאול את עצמו שהרי רכישת דלת, (ובדרך כלל מדובר על רכישת מספר דלתות יחד) היא הוצאה כספית לא מובטלת ולכן, על מנת למנוע אכזבה, חשוב לבצע “הליך רכישה חכם”, הליך זה עובר דרך שאלה זו. שנענה עליה יחד? קדימה.

    למה לבחור בדלת עץ לחדרי הבית?

    יתרון מספר 1 ברכישת דלת עץ: מחיר. כן, אל תתפלאו אתם קוראים היטב. המחיר נחשב לאטרקטיבי ולנוח מאוד וזאת בשל העובדה שמדובר על חומר גלם מאוד זמין בתעשיית הרהיטים בכלל ובפרט בתעשיית הדלתות. כאשר מדובר על דלתות עץ לפנים הבית הרי שאין כל ורך להתחשב באלמנטים של ביטחון, (כלומר, הצורך לרכוש דלת חזקה אשר תעמוד בפני פריצות) ולכן, ניתן ליהנות מאפשרות של רכישת דלת עץ איכותית שתחזיק למשך שנים אך שעלות שלה תהיה נמוכה. דלתות עץ אלו יכולות להיות, בין היתר, עץ פורניר, פורמייקה, אורן ועוד אפשרויות נוספות.

    דלתות לחדרים

    דלתות לחדרי הבית

    יתרון מספר 2 ברכישת דלת עץ: המגוון. סעיף זה מתמזג במידה מסוימת עם הסעיף הקודם. מהי הכוונה? ובכן, כאשר חומר גלם אחד מעניק מגוון כה גדול, הרי שניתן ליהנות מאפשרויות רבות של צבעי דלתות שיתאימו לכל סגנונות העיצוב. מדובר על יתרון משמעותי שלא מצריך התערבות או התייעצות עם בעל מקצוע העוסק בתחום העיצוב.

    יתרון מספר 3 ברכישת דלת עץ: דלתות המחזיקות לאורך זמן. כן, מדובר על חומר גלם שידוע כמחזיק לאורך זמן ויתרה מכך – במידה והדלת סופגת מכה או פגיעה בשל העובדה שמדובר על עץ, ניתן לשייף אותה בקלות ולהחזירה למצב הקודם. מעבר לכך, ניתן גם לתחזק דלתות אלו בצורה הרבה יותר פשוטה ומהירה –אך חשוב לזכור, לכל דלת יש את חומרי הניקוי התואמים לה.

    דלת פנים אגוז

    דלת פנים פורניר

    דלת פנים משקוף עגול

    יתרון מספר 4 ברכישת דלת עץ: עיצוב. עץ הוא חומר גלם מאוד נוח לשינוי ולעיצוב ולכן ניתן למצוא אותו במגוון נרחב מאוד של עיצובים החל מעיצובים סטנדרטיים, קלאסיים, כפריים ועד עיצובים יותר עכשוויים מודרניים ואפילו בשילובים של מודרני עם נגיעות וינטאג’. שווה, כבר אמרנו?.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות