close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות לחדרי שינה – מהן האופציות העומדות בפניכם?

    17.04.2017

    כיצד בוחרים דלתות לחדרי השינה?

    מזל טוב! מה זאת אומרת על מה? אם אתם נמצאים בעמוד הנ”ל, הרי שאתם כבר מבינים את חשיבות של בחירת דלתות, על מנת להשיג עיצוב פנים יפה ולא פחות חשוב מכך – עיצוב בעל מראה שלם.
    אז כיצד בוחרים דלתות לחדרי שינה? על מה חשוב להתמקד ועל מה חשוב לשים דגש? אודות השאלות הללו ועוד – נענה במאמר שלפניכם.

    טיפים לבחירת דלתות לחדרי שינה

    מה גודל החדר בו הדלת מוצבת?, מדוע שאלה זו כה חשובה?, התשובה לכך מאוד פשוטה ומובנת: תארו לכם שמדובר על חדר קטן כמו, למשל, חדר ארונות, הרי הפתרון האולטימטיבי במצבים זהים לזה תהיה דלת צמודה לקיר, כמו דלת הזזה.
    אם כבר עסקנו בדלתות לחללים קטנים, הרי אחד מהפרמטרים המרכזיים בכל הנוגע לתחום עיצוב פנים הינו נושא וחשיבות הצבעים. אם מדובר על חלל קטן, הרי שבחירת דלתות בצבעים כהים תיחשב כטעות וזאת בשל העובדה הדבר יכול לגרום לחדר להיראות קטן וצפוף אף יותר. מעבר לכך – חשוב לקחת בחשבון שצבעי הדלתות לחדרי השינה שתבחרו צריכות להיות מותאמות לצבעים הקיימים בבית, כלומר, אם רוב הדירה הנה בצבעי עץ בהיר, דלתות בצבעי וונגה לא כל כך יתאימו. האם יש לכם ילדים? במידה וכן, רצוי לקחת בחשבון שילדים כילדים עלולים לגרום לנזקים (לא מכוונים) לדלת ובשל כך חשוב לקחת בחשבון סוגים מסוימים של דלתות שניתן לתקן אותם ולשפץ אותם במקרה והם ניזוקים. כמו למשל: דלתות מעץ אורן.

    הפתרון המושלם לבית רועש

    אם אתם מתגוררים בבית רועש, הרי שמומלץ מאוד לקחת את הפתרון האולטימטיבי למצבים כאלו והוא פתרון של דלתות אקוסטיות שיכולות לשדרג את איכות החיים באופן משמעותי, לנתק אתכם מהרעש המעיק לעתים שקיים בבית ולהקנות לכם בידוד מושלם.
    כפי שציינו לעיל, חשוב מאוד לבחור את הדלתות פר חדר, כלומר, דלתות שמתאימות לילדים, דלתות המתאימות לכם באופן ספציפי, דלתות לחדרים קטנים וכמובן – דלת המתאימה לחדר “בעייתי” יותר, הזקוק לטיפול מיוחד, למשל: חדרי אמבטיה להם תתאים דלת מחומרי גלם עמידים למים ולחות.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות