close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות כפריות לעיצוב כפרי לבית

    18.04.2017

    מגוון סוגים של דלתות כפריות בעיצובים חדשים

    כולנו יכולים להסכים שלעיצוב כפרי יש קסם ייחודי משלו – הסגנון המיוחד, האווירה השלווה, החמימה והביתית הופכים אותה לאהודה על ידי בעלי בתים רבים. כאמור, על מנת ליהנות מעיצוב כפרי כולל, הרי שחשוב לקחת בחשבון את החלפת דלתות ביתכם בדלתות התואמות את עיצוב הפנים – דלתות כפריות מקסימות.

    שילוב דלתות כפריות מעץ בעיצוב הבית

    אז נכון, דלתות כפריות הן דלתות מעץ ואין ספק שכיום ניתן למצוא סוגי עצים רבים החל מעץ אלון, סנדביץ’, גושני, עץ מלא ועוד. עם זאת, חשוב לציין שעצים יוקרתיים ומאסיביים הם אלו שיעניקו לדלתות מראה כפרי מושלם לצד איכות גבוהה הרבה יותר, זו שתקבע בסופו שלדבר האם הדלת תאריך ימים או לא.

    דלתות כפריות

    אז כיצד מתאימים את הדלתות לעיצוב? ובכן, אם “הצטיידתם” במעצב פנים אז מומלץ מאוד שהוא יתלווה יחד עמכם אל חברת דלתות בכדי לחוות את דעתו. במידה והחלטתם לבחור את הדלתות לבדכם, הרי שמומלץ לעשות זאת על פי הפרמטרים המצוינים לעיל, (חומר גלם ואיכותו) לצד הגוון עצמו, כלומר, אם העיצוב הכפרי הנו בגוונים של עץ בהיר, מומלץ שהדלתות שיבחרו יהיו גם הן בגוונים עדינים וההפך.

    דלתות כפריות משולבות

    אז למה אנו מתכוונים “בדלתות כפריות משולבות”? ובכן, הכוונה היא לשילוב חומרי גלם נוספים.
    בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה ההולכת ומתפתחת העוסקת בשילוב חומרי גלם.
    אחת האופציות הטובות ביותר היא לשלב דלתות עץ מלא עם זכוכית. מדובר על אלמנט אשר מצליח לשדרג את מראה הדלת בצורה משמעותית ולהעניק לעיצוב הבית “טוויסט” ייחודי.

    דלתות בירושלים

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות