close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    חשיבות העיצוב בדלתות הכניסה שלכם

    18.04.2017

    מיום הקמתה התמחתה חברת דלתות לידור בדלתות כניסה מעוצבות מכל הסוגים. תמיד האמנו שדלת היא גם מאפיין עיצובי חשוב מאין כמוהו, ולא רק מחיצה בין שני חדרים, או בין הבית לחוץ.

    חשיבות העיצוב בדלתות כניסה

    לדלת הכניסה לבית יש חשיבות בלתי מבוטלת לעיצוב הבית. לא רק שזהו הדבר הראשון שאנחנו (וכל מי שיבוא להתארח אצלנו) יראה לפני שיכנס אל הבית, אלא שזהו גם מרכיב בולט בחדר הראשי בבית. דלתות כניסה מעוצבות עונות למעשה על צורך כפול: ראשית, עליהן להגן עלינו מפני פורצים ואורחים לא קרואים, וכל דלתות הכניסה המעוצבות של דלתות לידור עונות על הצורך הזה בעזרת עמידה בתקנים המחמירים ביותר למספר הבריחים, לאורכם ולעוביים כנדרש בחוק. הצורך השני הוא עיצובי: דלת כניסה מעוצבת יכולה להאיר חדר שלם בבית, ולהתאים לעיצוב שלו, בניגוד לדלת פשוטה שלא רק שלא תתאים, אלא גם תגרע מהמראה הכללי של החדר ושל הבית.

    יצירת עיצוב לדלת בהתאמה אישית

    אנחנו בדלתות לידור מבינים שכל בית הוא שונה, גם אם העיצוב שלו עשוי להיות דומה לעיצוב של בית אחר. הבית שלכם הוא מראה לאופי שלכם ולסוג האנשים שאתם, ובכך הוא מיוחד ושונה מכל בית אחר. לכן, אנחנו מאפשרים גמישות גדולה ככל הניתן ביצירת דלתות כניסה מעוצבות. מלבד מגוון רחב של עיצובים שהורכבו על ידי המומחים שלנו, תוכלו לעצב בדיוק את הדלת שמתאימה לכם. האפשרות לעיצוב דלתות בהזמנה אישית היא אחד השירותים שאנחנו גאים להציע לקהל לקוחותינו, ותוכלו במסגרתו לבחור את גודל הדלת, את החומר ממנה היא תיוצר וכן מגוון רחב של מאפיינים נוספים שיהיו בה – החל מסוג הידית ועד להוספת סורגים, חלונות וצבעים בדוגמאות שונות.

    בואו להתרשם באולמות התצוגה

    אחד ההבדלים הבולטים בין דירה לבית הוא עיצוב הדלתות: בבתים מעוצבים, הן תהיינה כבדות ויפות, והעיצוב שלהן יתאים לסגנון הכללי של הבית. ההשקעה בפרטים הקטנים היא שעושה את החלל ליפה כל כך, והיא שהופכת אותו לאישי ובעל ערך סנטימנטלי.כדי להתאים את הדלת המושלמת לבית שלכם, אנו ממליצים להגיע לאחד מאולמות התצוגה שלנו ולהתרשם ממגוון הדלתות המוצעות. תוכלו לבקר אותנו באולם באור יהודה, בירושלים או בבית שמש, להיעזר בעובדים המנוסים שלנו ולמצוא את הדלת שתתאים בדיוק לכם.

    לקולקציית דלתות כניסה לעיצוב הבית, מומלץ להיכנס ללינק המצורף.

    צרו איתנו קשר ונשמח להתאים בדיוק עבורכם את הדלת שתהיה שלכם!

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות