close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות יוקרה מעוצבות לבית

    18.04.2017

    עיצובים יחודיים בדלתות יוקרה

    עולם העיצוב מתפתח ללא הרף ועמו מגוון רחב של אלמנטים ותחומים מגוונים וייחודיים בעיצוב הבית, ביניהם הגינה והגג, המחסן וכמובן – פנים הבית עצמו. בין האלמנטים המהותיים ביותר המשפיעים משמעותית על מראה הבית עבור האורחים ובאופן ישיר על דיירי הבית עצמם. דלתות הכניסה מהוות סימן היכר ותעודת זהות ליחס אותו מעניקים בני הבית לחללים הפנימיים. עם השתכללות הטכנולוגיות בעיבוד העץ והמתכת, ניתן כיום להזמין דלתות יוקרה מרהיבות בעיצוב אישי. בעשורים הקודמים היה הלקוח בוחר את דלתות הבית מתוך מבחר קיים ואילו כיום, עם המודעות ההולכת וגוברת לטעם האישי של כל לקוח ולמגוון האפשרויות לעיצוב עצמאי בכל בית – מספר האפשרויות גדל והופך כמעט אינסופי, כאשר כל חלום יכול להפוך למציאות באמצעות אנשי מקצוע מנוסים בעלי ידיים מוכשרות, מיכון טכנולוגי מתקדם וחזון מגובש באשר למראה הבית ועיצובו. מאחר ודלת הכניסה מספרת לא מעט על תכולת הבית עצמו – רצוי להשקיע בה תשומת לב אישית.

    שיטות עיצוב חדשניות

    השיטות החדשניות לעיצוב דלתות יוקרה כיום מעניקות לכל אחד את האפשרות לעצב לעצמו את דלת הכניסה החלומית תוך שימוש בחומרי גלם ככל אשר יחפץ. בין המגוון העצום של חומרי הגלם המוצעים כיום ניתן למצוא עץ מלא מסוגים שונים וגוונים מעניינים, ברזל ופלדה מחוסמים, זכוכית בצבעים ייחודיים ועוד – בשילובי קרמיקה, עץ, עור ועוד מגוון רחב של חומרים. עיצוב הדלתות השונות פותח לדיירי הבית עולם שלם של אפשרויות ליצירת דלת היוקרה המושלמת עבור דיירי הבית.
    יתרונותיהן של דלתות היוקרה החדשניות הינם רבים ומשמעותיים. תודות ליתרונות הרבים של דלתות היוקרה המעוצבות יכולים חובבי האסתטיקה אשר אינם מוכנים להתפשר על איכות, ליהנות מכל העולמות תוך הנאה מלאה ממגוון היתרונות.

    בידוד ואיטום מלאים

    טכניקות חדשניות מאפשרות ייצור של דלתות יוקרתיות בעיצוב אישי, תוך התבססות על סטנדרטים בינלאומיים. חומרי הגלם מהם מיוצרות דלתות היוקרה מגובים כולם בחומרי בידוד מחום וקור, איטום מפני רעש ושמירה מקסימלית על הפרדה בין שטחי החוץ לפנים. תודות לעובי הייחודי של דלתות היוקרה ניתן לאבטח אותן ברמה אישית ולהעניק לדיירי הבית את הבטחון המלא.

    מגוון גדלים

    כחלק מהפרטת העיצוב לרמת הלקוח ומגוון האפשרויות להזמנת עיצובים אישיים לדלתות הבית, הורחבו האפשרויות העומדות לרשות הלקוח. כיום ניתן להזמין דלתות יוקרתיות בגדלים שונים ומגוונים, כך שדלת הכניסה יכולה להיות קטנה מהרגיל או בגודל של שער גן מפואר – הכל נתון לבחירת הלקוח.

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות