close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות יוקרה אך מאיזה חומר גלם?

    17.04.2017

    דברים שכדאי לדעת על דלתות יוקרה

    רבים תוהים, בעודם עומדים לרכוש דלת יוקרה לבית – דלת פנים ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על דלת חוץ, (שהרי בדלתות כניסה קיים אלמנט החשיבות נגד פריצות ואז חוזק חומר הדלת משמעותי הרבה יותר), איזה חומר גלם איכותי יותר. על מנת לענות על שאלה זו, באופן האופטימלי ביותר, עלינו לחלק את השאלה הזו למספר חלקים. שנתחיל? קדימה.

    חומרי גלם עבור דלתות יוקרה

    אחד המרכיבים החשובים ביותר הקובעים את “הסטטוס” של הדלת והאם, בסופו של דבר, זו יכולה להיקרא “יוקרתית” או לא, היא השאלה מאיזה חומר גלם היא עשויה. אנו נפרט את חומרי הגלם מהפחות טובים לטובים ביותר:

    MDF – מדובר למעשה על תערובת של שבבי עץ אשר למעשה מחוברות זה לזו. הוא בעל רגישות גבוהה מאוד למים ובאופן כללי הוא פחות נחשק בתחום. עם זאת, בשל המחיר הזול שלו ניתן להשתמש בו לחדרים פנימיים.

    פורמייקה – בעבר הייתה מעין דעה קדומה על “הפרומייקה”, אך מכיוון שבשנים האחרונות היא עברה שינוי טכנולוגי משמעותי, כיום היא נחשבת לאחת מחומרי הגלם הטובים ביותר לעיבוד ועשיית דלתות.

    עץ מסוג פורניר – דומה במידה מסוימת לעץ הפרומייקה, רק שזו יותר זולה ומדובר על דמוי עץ. דלתות עץ מסוג “סנדביץ'” ממש, כמו אפשרות ה- MDF, גם באפשרות זו מדובר על שכבות עץ, (שיטה יותר מתוחכמת ועדכנית לעומת שבבי העץ) שמודבקות זו לזו. יתרון נוסף לאפשרות זו נמדד בכך שניתן להדביק מספר שכבות של עץ ובכך להפוך אותה ליותר חזקה ועמידה.

    עץ גושני – אנו מתקרבים לחומרי הגלם האיכותיים יותר ולכן ניתן למצוא כאן את אפשרות של “דלת מעץ גושני”. בניגוד לאפשרויות קודמות, (שכבות, שבבי עץ וכיוצא מכך), באפשרות זו מדובר כבר על פלטות העץ המגיעות כיחידה. מעבר לכך שזו דלת איכותית יותר ועמידה היא גם מגיע במגוון עצום של גוונים.

    עץ מלא – אין ספק שכאשר רוצים דלתות איכותיות ויוקרתיות דלתות עץ עונות על דרישה זו.
    מדובר על דלתות טבעיות לחלוטין, ללא שום התערבות חיצונית – ללא גריסה או עיבוד. המשקל של הדלתות הללו הוא מאסיבי מאוד והן מצליחות להחזיק שנים על גבי שנים.

    ברזל – אפשרות של דלת מברזל זו אפשרות יוצאת מן הכלל, מדובר על חומר גלם ברמה גבוהה מאוד אך נוטים להשתמש בדלתות אלו יותר במפעלים, כניסות לבניינים.

    פלדה ואלומיניום – אלומיניום הוא חומר גלם המקביל לפלדה מבחינת החוזק והיוקרה שלו ולכן אנו מציינים את שניהם יחד. לאחר שבררנו, פחות או יותר, אודות חומרי הגלם השונים חשוב להבין שככול שחומר הגלם יהיה איכותי יותר, כך הדלת תיחשב יוקרתית. זו תהיה עמידה יותר, חזקה יותר ותאריך ימים.

    דלתות יוקרתיות – עיצוב

    אז כעת אנו הגענו אל הקטגוריה השנייה והיא עוסקת כמובן בעיצוב. ככול שהעיצוב הוא בעל ייחוד שלא ניתן למצוא בשוק הרי שהוא יחשב יוקרתי. מעבר לכך, דלתות המגיעות בהתאם לסגנון עיצובי מסוים ייחשבו גם הן יוקרתית על אחת כמה וכמה, אם מדובר על סגנון עיצובי נפוץ, לדוגמא: דלתות בעלות עיצוב מודרני, סגנון בעלות עיצוב וינטג’, (ניתן למצוא כיום דלתות ממאות קודמות העוברות שדרוגים ושיפוצים או לחלופין דלתות חדישות המנסות להידמות לסגנון עיצובי הקודם על ידי שחזורם). ניתן להבין את העניין הנ”ל לעומק על ידי השוואת הסגנונות הללו לסגנון הפשוט והקלאסי.

    דלת יוקרתית – האם לבחור במותג?

    מדובר על האלמנט האחרון בו אנו נעסוק כעת. כמו בכל תחום אחר בחיינו – ככול שמדובר על מותג פופולרי וגדול יותר, כך אנשים נאלצים לשלם יותר ולעיתים – לא תמיד בצדק.
    מומלץ תמיד לערוך סקר שוק והשוואות מחירים בכדי להגיע למעמד הרכישה מוכנים!

    חשוב לזכור

    דלתות יוקרתיות משלבות את כל האלמנטים שציינו ולכן, לעתים ניתן להתפשר על אלמנט מסוים, כדי ליהנות מאלמנט יוקרתי אחר, למשל: עיצוב לעומת חומר גלם או מותג לעומת חומר גלם יוקרתי יותר.
    עם זאת – היופי והיוקרה הם בעיני המתבונן, תבחרו את הדלת הטובה לכם ביותר.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות