close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות ומשקופים – כיצד הם יכולים להשפיע על מראה ביתך?

    17.04.2017

    איך לבחור דלתות פנים ומשקופים לבית?

    אם נודה על האמת – רבים מאיתנו לא חושבים/רואים בדלתות ובשקופים כחלק אינטגרלי ומאוד משמעותי בכל הנוגע לעיצוב הבית והמראה הכללי שלו. אם גם אתם נמנים בין אותם אנשים, הרי שתחשוב מה קורה, כאשר אתם רואים בית מעוצב להפליא, (בעיצוב הספציפי המדבר אליכם), אך הדלתות נראות, איך נאמר זאת…מוזנחות. האם הדבר ישפיע על איך שהבית נראה?, סביר להניח שכן. בדיוק לשם כך, חשוב לשים דגש על דלתות וכן, גם על המשקופים שבוחרים.

    איך לבחור?

    לקוחות רבים המגיעים אלינו שואלים אותנו שאלה מרכזית אחת: איך בוחרים דלת פנים?, איך מחליטים על דלתת ומשקופים?, הרי המבחר הוא עצום. אנו מבינים אותם ולכן יש מספר דרכים לדעת אילו דלתות פנים ומשקופים יתאימו לכם:

    ראשית כל – עיצוב: מה העיצוב שאתם הכי מתחברים אליו?, עזבו שאולי אתם לא הכי מבינים בתחום עיצוב הפנים או עיצוב דלתות, תחשבו לרגע מהו הסגנון שהכי שולט בביתכם? סגנון כפרי, (רהיטי עץ רבים)?, סגנון מודרני (בעל צבעים קרים יותר הדוגל במינימליזם) ואולי בכלל סגנון רטרו (שנראה כמו חגיגת צבעים נהדרת).
    ניתן למצוא אצלנו מגוון עצום של סגנונות ובמידה ואתם לא כל-כך יודעים מהו הסגנון שיש בביתכם או מה אתם הכי אוהבים, פשוט תתחילו לחקור את הקוקלצייה שלנו ותבחנו לבד: דלתות פנים בסגנונות ועיצובים רבים.

    צבעים – לרוב, צבע הדלת יהיה קשור גם לסגנון, אבל חשוב להבין שבניגוד לסגנון העיצובי, לצבע יש משמעות מאוד נרחבת בכל הנוגע לצבעים הדומיננטיים שקיימים בבית ומעבר לכך, יש לקחת קריטריונים נוספים, למשל: בחללים קטנים הרי שמומלץ לקחת דלתות בגוונים בהירים יותר על מנת להקנות אשליה שמדובר על חלל יותר גדול. בבתים בעלי מרחב אין בעיה לקחת צבעים יותר כהים, עיצובים מרשימים וכיוצא מכך.

    תקציב – מהו התקציב שלכם? לאחר שערכתם בירור, כעת עליכם לבחור את הדלתות שמתאימות לכם על פי גובה התקציב שלכם.

    משקופים – כאן מדובר על טעם אישי אך לרוב ניתן לקחת דלתות המגיעות עם משקופים המתאימים להם באופן טבעי. ניתן כמובן לבחור משקופים לבד ודלתות לבד על פי סגנון, ניתן לקחת, למשל, דלתות בגוונים בהירים ואילו את המשקופים בצבעים כהים יותר על מנת ליצור “ניגודיות” ולהעניק לדלת ולבבית בכלל מראה מעט שונה וייחודי.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות