close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות הזזה מעץ לאמבטיה – יש דבר כזה

    17.04.2017

    הטכנולוגיות החדשניות בדלתות הזזה

    מכירים את התחושה שאתם נכנסים לחדר האמבטיה ותחתית הדלת מתחילה להתקלף?.אין ספק שתחושות אלו (ותחושות נוספות דומות) הן לא נעימות, מצד אחד ואילו מצד שני – הן מעניקות לחלל האמבטיה מראה פחות טוב. מה אם היינו אומרים לכם שאתם פשוט יכולים להימנע מתחושות אלו?.

    ברוכים הבאים לשנות ה-2,000. השנים בהן הטכנולוגיה מכתיבה לנו את הקצב והטון בנושאים רבים ומגוונים וכן, גם בנוגע ליכולתה של דלת האמבטיה לעמוד בפני אתגרים של מים ולחות. אן אתם בדיוק תוהים לעצמכם האם ניתן למצוא דלתות עמידות בפני לחות ומים כדלתות הזזה, בדיוק באנו לומר לכם…בואו אחרינו ונראה לכם!

    דלתות הזזה לאמבטיה מעץ

    רגע, חכו. שנייה אחת לפני שנגלוש אל עובי הקורה (תרתי משמע) בכל הנוגע אל דלתות הזזה בכלל ודלתות לאמבטיה בפרט, חשוב להבין את הקונספט של דלתות לאמבטיה.
    דלתות אשר ממוקמות בחללים לחים כמו אמבטיות, חייבות להיות בעלי יכולת עמידה בפני מים ולחות. עדר יכולות אלו יצרו את הסיטואציות הבעייתיות הבאות: דלת “נפוחה”, כלומר, עץ הדלת יתנפח או דלת מתקלפת/עם קילופים. כמו כן, נוצר מצב  שישנה חדירה של מזיקים (טרמיטים). חשוב לציין שטרמיטים יכולים להתבצע גם בעקבות התקנה לא מקצועית של דלתות. אז לאחר שהסברנו את הפרמטרים הללו, ניתן להמשיך באופן ממוקד לנושא דלתות הזזה מעץ לחדר האמבטיה.

    נכון, ברור שניתן לבחור בדלתות “רגילות”, משמע, לא להזזה. אך על פי ניסיון רב השנים שלנו, בדרך כלל חדרי אמבטיה אלו הם חללים קטנים יותר ולכן פרמטר ניצול המקום הוא בעל משמעות גדולה. בדיוק בשל כך רבים מתעניינים באפשרות דלתות הזזה וזוהי אופציה מועדפת עבורם. דלתות הזזה מגיעות עם 2 אפשרויות – “נעלמות אל תוך הקיר” (מוכרות גם בשם דלתות כיס) או חשופות וצמודות לקיר.

    דלתות הזזה מעץ לחדרי אמבטיה צריכות להיות מותאמות לתנאים שקיימים בחדרים אלו – תנאי לחות ורטיבות.
    אז אילו סוגי עצים יתאימו לעמוד במשימה? רבים אינם יודעים זאת אך למעשה, כיום, בזכות הטכנולוגיה, כמעט כל עץ מסוגל לעמוד במשימת הלחות + הרטיבות. כיצד? בואו נבדוק.

    טכנולוגיית עמידות דלתות עץ בפני מים.

    לטכנולוגיה הנ”ל מספר שלבים: שלב הראשון: מילוי הדלת – משמע, מילוי חלקים בדלת, למשל: כנפי הדלת.
    לאחר מכן, שימוש בחומר פולימטרי ובקיצור: WPC. המשמעות פשוטה: מדובר על תערובת של חומרי עצה וחומרי פלסטיק שהם למעשה חסינים לספיחתם של נוזלים וחסינים להתנפחויות.

    שלב שני: ציפוי הדלת – לציפוי יש 3 שיטות: ציפוי פורמייקה (מדובר על השיטה שכיום נחשבת הנפוצה ביותר). שיטת טבילת הדלת בחומר פולימרי והשיטה האחרונה: שיטת צביעה בתנור.

    שיטות אלו מאפשרות לקהל הלקוחות ליהנות מדלתות מחד גיסא – איכותיות ועמידות ומאידך גיסא – דלתות יפהפיות!

    חזרה

     

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות