close
אין מוצרים בסל

אין מוצרים בסל הקניות.

לחנות שלנו

    :אנחנו לשירותך בכל עת, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    נא השאר פרטים


    דלתות הזזה מחיר אטרקטיבי ומשתלם

    18.04.2017

    מגוון סוגי דלתות הזזה ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים

    רגע לפני שנכנס לעובי הקורה מה שנקרא ונדון אודות דלתות הזזה ומחיריהן, חשוב להזכיר, במספר מילים, מדוע דלת הזזה נחשבת כפיתרון יוצא מן הכלל לאנשים שמעוניינים לחסוך במקום – מכל סיבה שלא תהיה. דלת הזזה, בניגוד לדלתות רגילות, נעה על ציר שלרוב, נמצא בתוך הקיר עצמו מה שאומר שגם אם הדלת סגורה וגם אם היא פתוחה – היא איננה תופסת מקום. חשוב לציין שכיום אפשרויות העיצוב של דלתות הזזה הן בלתי מוגבלות ובשל כך הן הופכות (ובצדק) בשנים האחרונות לחביבות הקהל.

    מהם מחירי השוק עבור דלתות הזזה?

    חשוב לציין שמכיוון, שכמו בסוגים של דלתות פנים, דלתות חוץ וכן הלאה – לכל דלת יש חומר גלם אחר וסגנון עיצובי משלה, המחיר משתנה על פי כך אך בגדול ניתן ללמוד, על פי הנתונים שנציג כעת, את הטווחים שמקובל לשווק את הדלתות הללו. אם, לדוגמא, אנו מדברים על דלת הזזה שעשויה מעץ והיא מגיעה בסגנון “דלת מתקפלת”, או כפי שרבים מכנים אותה “דלת אקורדיון”, טווח המחירים יתחיל, לרוב, מ-500 ש”ח ויכול להגיע עד כאלף ש”ח (כמובן, פעם נוספת – תלוי באיכות החומר). אם אנו מדברים על דלת רגילה ולא “אקורדיון” אלא כזו, כפי שציינו קודם, בעלת מסילה הבנויה בתוך הקיר עצמו, אנו מדברים על טווחי מחירים של 1600-2,500. המחיר ישתנה לפי מספר אלמנטים שנסביר עליהם בהמשך המאמר.

    הסיבות למחירים המשתנים של דלתות הזזה

    רבים מלקוחותינו מופתעים לשמוע שלמעשה – הם יכולים לשלוט על מחיר דלת הזזה שיבחרו.
    לא, אנו לא מתכוונים שהם צריכים “להתפשר על עיצוב פחות איכותי” בעיניהם, כלל וכלל לא.
    אלא על אלמנטים נוספים שמרכיבים את דלת הזזה שיש להם משקל על המחיר הסופי.
    ראשית כל, על הלקוח לבחור איזה סוג דלף הוא מעדיף “דלת כיס”, (זה שהמסילה שלה נמצאת בתוך הקיר) או דלת נגררת, דלת שרואים אותה כל הזמן, המסילה היא חיצונית.

    בכדי להצליח לשלוט, פחות או יותר, על מחיר דלת הזזה כל שצריך לעשות זה לשקול מה חשוב לכם:
    האם החדר בה תוצב הדלת זקוק נואשות למקום? במידה ולא הרי שמומלץ ללכת על דלת נגררת שתחשב פחות יקרה ולבחור בפרזולים (קרי, ידיות) יותר פשוטות. אם הפן של העיצוב לא כל כך חשוב לכם כי הדלת, ממילא אינה נמצאת בחדר מלא מים, אפשר לבחור בעץ פחות איכותי אך שיצליח לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.
    אנו ב-“לידור דלתות” מציעים את המחירים הכי נוחים בשוק לקהל לקוחותינו לצד התקנה ואחריות.

    חזרה

    לשיחת ייעוץ אישית בחינם, נא מלאו שם וטלפון

      תפריט נגישות